تخصیص ۲۰ میلیارد تومان راه آزاد خرم آباد -کرمانشاه

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

 

تخصیص ۲۰ میلیارد تومان راه آزاد خرم آباد -کرمانشاه

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به چهارخطه خرم‌آباد –نورآباد که قسمتی از کریدور بزرگراهی غرب کشور محسوب می‌شود اختصاص یافته است.

رضا خالقی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های لرستان اظهار کرد: محور خرم‌آباد -نورآباد یکی از چهارخطه‌های استان به طول ۸۵ کیلومتر بوده که تاکنون ۶۲ کیلومتر آن چهارخطه شده و مابقی مسیر در حال انجام است.

وی افزود:  این محور قسمتی از کریدور بزرگراهی غرب کشور محسوب می‌شود و در اعتبارات بودجه‌ای امسال  ۲۰ میلیارد تومان به آن تخصیص داده شده است.

خالقی در مورد آخرین وضعیت مسیر خرم‌آباد -پل‌دختر عنوان کرد:  این محور به طول ۹۵ کیلومتر است که ۴۰ کیلومتر آن قبلاً چهارخطه شده بود اما به دلیل وقوع سیل وزارت راه و شهرسازی برنامه‌ای را تنظیم کرد تا این محور در چهار قطعه به‌صورت راه اصلی دوخطه به سمت پل‌دختر با ایمنی بیشتر و فاصله مناسب از رودخانه بازسازی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت:  عملیات اجرایی قطعه یک محور خرم‌آباد -پل‌دختر از سمت تنگ تیر و ویسیان به سمت معمولان از سال گذشته شروع شده و ۳۰۰ میلیارد تومان قرارداد با قرارگاه خاتم‌الانبیا (س) بسته و در حال انجام کار هستند.

خالقی اضافه کرد: قطعه چهارم محور خرم‌آباد -پل‌دختر  به پیمانکار دیگری واگذار شده و در قالب بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای انجام این پروژه  قرارداد بسته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: مطالعات قطعات  دو و سه محور خرم‌آباد-پلدختر در دست اقدام است که پس از اتمام مطالعات لازم به دست پیمانکار سپرده می‌شود.

وی در مورد محور خرم‌آباد-سپیدشت گفت: یکی دیگر از محورهای لرستان خرم‌آباد-سپیدشت به طول ۷۰ کیلومتر کار تعریض ۱۸ کیلومتر آن را در دست اقدام بوده  و مابقی مسیر در دست مطالعه است.

خالقی بیان کرد: برای این محور ۶ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.  99/6/15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.