تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر کارآفرینان استارتاپی در لرستان

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر کارآفرینان استارتاپی در لرستان 

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر کارآفرینان استارتاپی در لرستان تاسیس می‌شود.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، حسین سلاحورزی در همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی استان که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی برگزار شد از تشکیل دو تشکل حمایتی کارآفرینان و همچنین صندوق سرمایه‌گذاری کارآفرینان در استان خبر داد.

وی با اشاره به تشکیل دو نهاد پیگیر در زمینه نوآوری در چندماه گذشته در استان گفت: ایجاد انجمن جوانان کارآفرین و کانون کارآفرینی لرستان در راستای بهبود اکوسیستم کارآفرینی در استان بوده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران به موضوع پذیرش ریسک که از ضروریات اکوسیستم کارآفرینی است اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه در کشور ما هنوز در این خصوص ساز و کار قانونی اندیشیده نشده است و اتاق بازرگانی ایران و لرستان به تازگی برنامه‌های خوبی را در این زمینه در نظر گرفته است.

سلاحورزی از هدف‌گذاری برای ایجاد دو نهاد با کمک اتاق بازرگانی لرستان و به منظور حمایت از بخش گردشگری و دیگری ایجاد یک مرکز نوآوری به منظور حمایت از کارآفرینان و سنجش میزان آمادگی نوآوری از شرکت‌ها در آینده نزدیک خبر داد و افزود: مهمترین نیاز شرکت‌ها و افراد صاحب ایده و نوآوری، تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر بوده که کارهای مقدماتی این امر صورت گرفته است.

رئیس اتاق بازرگانی لرستان وجود جوانان علاقمند و کارآفرین استان را رمز توسعه پایدار استان برشمرد و گفت: لازم است در این رابطه نقشه کارآفرینی استان و بانک اطلاعاتی کارآفرینان هرچه زودتر تهیه و تدوین شود.96/10/3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.