بیمارستان نیایش خرم‌آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

بیمارستان نیایش خرم‌آباد

        مدیر پروژه بیمارستان نیایش خرم‌آباد  آغاز عملیات اجرایی این پروژه سال ۹۵ بوده یعنی طی این پنج سال، ۲۳ درصد پیشرفت داشته و تنها طی دو سال اخیر ۳۷ درصد پیشرفت فیزکی داشته است.  مدیر پروژه بیمارستان نیایش خرم‌آباد گفت: تا به امروز بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه تخصیص اعتبار شده و ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است که کارهای عمرانی پروژه به اتمام برسد.

سیدمحمد محمدی در جریان بازدید استاندار و معاون عمرانی وزیر کشور و جمعی از مسئولین استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان نیایش خرم‌آباد با ۶۰ هزار متر زیربنا در حال احداث و جزو بیمارستان‌های جنرال محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه بیش از ۶۰ درصد است.

مدیر پروژه بیمارستان نیایش خرم‌آباد گفت: تا به امروز بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه تخصیص اعتبار شده و ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که کارهای عمرانی پروژه به اتمام برسد.

محمدی بیان کرد: تا نیمه دوم سال ۱۴۰۰، که آغاز دولت سیزدهم بوده پیشرفت فیزیکی پروژه ۲۳ درصد داشته که در این مدت کمتر از دو سال  ۳۷ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر پروژه بیمارستان نیایش خرم‌آباد با بیان اینکه امیدواریم با حمایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان پیشرفت این پروژه افزایش خواهد یافت، یادآور شد: بسیاری از خریدهای مورد نیاز پروژه شروع شده و امیدواریم با حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان پروژه همچنان روند رو به رشدی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.