بیمارستان شهدای عشایر وقف است

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

بیمارستان شهدای عشایر وقف است

رئیس بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد گفت: این بیمارستان وقف است و بدون اجازه واقف حق کوچترین تغییر کاربری را نداریم.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، دکتر عباس آزادی با بیان اینکه رسانه رکن چهارم دموکراسی است که عیب‌ها، نقایص و ایرادها را می‌بیند و فارغ از حب و بغض نقدها را بیان می‌کند، افزود: رسانه‌ها باید اشکالات و نقایص را بیان کنند تا نسبت به رفع آنها تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه بیمارستان شهدای عشایر سانتر جراحی و ارتوپدی اورژانس است و تمام موارد تصادفی را به این بیمارستان ارجاع می‌دهند، اضافه کرد: هفته گذشته با تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون در پلدختر 45 زخمی را به بیمارستان عشایر آوردند، حجم زخمی‌ها به قدری زیاد بود که آمبولانس‌ها ظرفیت نداشتند و از اتوبوس آمبولانس برای حمل استفاده کردیم و با تلاش پرسنل، پزشکان و پرستاران این بحران کنترل و کسی هم متوجه نشد.
رئیس بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد عنوان کرد: آوردن متخصص در استان به سختی صورت می‌گیرد و این در حالیست که یک متخصص ضریب K در بیمارستان کار می‌کند اما از یکسال پیش کارانه‌اش را نگرفته است و این برای ما افت دارد که متخصص با ضریب K به ما بگوید هزینه اجاره خانه‌ام را نداده‌ام، با این اوصاف روند درمان بیماری عقب نمی‌افتد.
وی با اشاره به اینکه گردش مالی بیمارستان شهدای عشایر در یک ماه 6 میلیارد تومان است و سالانه 72 میلیارد تومان طلب از سازمان‌های بیمه‌گر داریم که این مسأله موضوعی کشوری است، یادآور شد: آخرین پرداختی سازمان بیمه‌گر به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد سال گذشته بوده است.
این مسئول تصریح کرد: اگر پرستار یا پزشکی در انجام وظایف خود اهمال کنند برخورد قانونی می‌کنیم.
آزادی بیان کرد: در بیمارستان عشایر خرم‌آباد ارتوپدی‌ها با سعی و تلاش و ازخودگذشتگی کار می‌کنند.
وی در مورد وضعیت بیمارستان عشایر گفت: این بیمارستان وقف است و بدون اجازه واقف حق کوچترین تغییر کاربری را نداریم و بازرسان از تهران آمدند و گفتند چرا این بیمارستان را به سپاه واگذار کردید، من اظهار بی‌اطلاعی کردم و گفتم سپاه در کمالوند بیمارستان می‌سازد و بابت ساخت آن اوراق دریافت کرده است.  97/4/17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.