برگزاری نمایشگاه صنعت سنگ لرستان در خرم‌آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

برگزاری نمایشگاه صنعت سنگ لرستان در خرم‌آباد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی لرستان از برگزاری نمایشگاه صنعت سنگ، معدن و صنایع وابسته در اواخر دی‌ماه در خرم‌آباد خبر داد.

جلال طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از خرم‌آباد، بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نمایشگاه صنعت سنگ، معدن و صنایع وابسته لرستان از ۲۶ تا ۲۹ دی ماه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه دائمی استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور شرکت‌های مطرح داخلی، برخی نمایندگان شرکت‌های خارجی و فعالان صنعت سنگ استان لرستان برپا می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی لرستان عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مطمئناً فعالان این حوزه استقبال مناسبی از نمایشگاه سنگ معدن و صنایع وابسته لرستان انجام خواهند داد.

طاهری در ادامه با اشاره به اینکه لرستان دارای مزیت‌های مناسبی در حوزه صنعت سنگ و معدن است، افزود: لرستان پتانسیل‌های زیادی در بخش معدن به خصوص صنعت سنگ داشته و باید بتوانیم ظرفیت‌ها  را در معرض دید فعالان ملی و بین‌المللی این حوزه قرار داد.

وی بیان کرد: البته سال گذشته بر اساس تصمیم استاندار سابق لرستان قرار بر این بود که این نمایشگاه در یکی دیگر از شهرستان‌های استان برگزار شود و در این راستا مقرر شد استانداری اعتبارات لازم را تامین کند که این مهم محقق نشد.

طاهری اظهار داشت: به همین دلیل بر اساس تصمیمات گرفته شده نمایشگاه مذکور در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی لرستان بیان کرد: با توجه به حضور فعالان این حوزه در نمایشگاه لرستان مطمئناً شاهد تاثیر مناسب آن در بهبود وضعیت بخش معدن خواهیم بود.   96/10/3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.