برنامه پنج‌ساله مدیریت شهری خرم‌آباد تدوین شد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه
شهردار خرم‌آباد با اشاره به این مطلب که رویکرد شهرداری در دوره جدید رویکردی فرهنگی است، گفت: در راستای این رویکرد و در انتخاب افراد برای مناصب سعی کرده‌ایم افرادی را انتخاب کنیم که وجهه فرهنگی آن‌ها قوی‌تر از دیگر وجهه‌ها باشد.
 وحید رشیدی در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: کار اصلی ما از ابتدای سال ۹۷ و در قالب برنامه پنج‌ساله شروع می‌شود و برای اولین بار است که شهرداری برنامه‌ای ۵ ساله را با اولویت مباحث فرهنگی تدوین کرده است.
وی تأکید کرد: مقرر کرده‌ایم که تمامی پروژه‌های عمرانی علاوه بر پیوست اقتصادی دارای پیوست فرهنگی نیز باشند.
شهردار خرم‌آباد با اشاره به این مطلب که تنها یک سینما تابستانه در شهر وجود دارد، گفت: جهت جبران این نقصان و ایجاد موازنه بین مناطق مختلف شهر، انجام مطالعات و طراحی دو سینما تابستانه در مناطق زیباکنار و بوستان شاپوری را آغاز کرده‌ایم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از رویکردهای شورای شهر و شهرداری در دوره جدید این است که برنامه زندگی شهروندان را بر اساس فرهنگ بومی متحول کنیم که در این راستا می‌توان از پتانسیل خلق دو دستگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری استفاده کرد.
شهردار خرم‌آباد در پایان سخنان خود با اشاره بر لزوم تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ شهروندی گفت: از مدیران و کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار داریم در مباحث چون آموزش شهروندی به شهرداری کمک کنند.  97/1/22

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.