بررسی تعدادی ار پروژه های خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

بررسی تعدادی ار پروژه های خرم آباد

نماینده خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس بر تسریع در روند اجرای طرح ‎ هایتوسعه‌ی اقتصادی و عمرانی لرستان تاکید کرد.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، دکتر محمد بیرانوندی در جلسه‌ مجمع نمایندگان استان اظهار کرد: مجلس اعتبارات خوبی به روستاها داده و همچنین صندوق توسعه‌ ملی نیز اعتبارات خوبی دارد که ما باید مطالبات درباره‌ توسعه‌ی استان را براساس برنامه‌ریزی روی این‌گونه موارد بیشتر از گذشته پیگیری کنیم.
وی خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان اضافه کرد: باید در ساخت آزاد‌راه خرم‌آباد به بروجرد با استفاده از پیمانکاران قوی استفاده کرد. متأسفانه نمی‌دانیم چه زمانی قرار است آزادراه خرم‌آباد به بروجرد به اتمام و بهره‌برداری برسد!
بیرانوند ادامه داد: راه و ریل دو ابزار مهم زیرساختی برای جذب سرمایه‌گذار‌اند و توقع ما به ‌عنوان نمایندگان مردم آن است که این‌گونه زیرساخت‌ها در استان به‌صورت جدی پیگیری شوند و کاستی‌ها رفع شود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به مشکل کندی ساخت سد مخمل‌کوه خرم‌آباد اشاره کرد و یادآور شد: سد مخمل‌کوه برای تأمین آب شرب (تجمیع و یکسان‌سازی‌ آب شرب) و تأمین آب برای صنایع خرم‌آباد از جمله کارخانه لاستیک‌سازی، باید سریع‌تر ساخته شود که متأسفانه تاکنون فقط بین 20 تا 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی از جاده‌ی سپیددشت به‌عنوان جاده‌ی مرگ نام برد و خواستار شد مشکلات ایمنی این جاده برطرف شود که از مطالبات مردم است.
بیرانوندی خاطر نشان کرد: هنوز گام مهمی برای تکمیل ساخت سد زیبامحمد برداشته نشده است که این هم جای تأسف دارد. در سال گذشته هم متأسفانه مبلغ ناچیزی به آن اختصاص دادند.
نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع ایجاد پتروشیمی برای شهرستان چگنی فقط در حد یک شعار و یک عنوان باقی نماند و به این شهرستان توجه شود چرا که دوره چگنی دارای ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری است و توقع آن است به مشکلاتش توجه شود و در بین اولویت‌های زیرساختی قرار گیرد.
وی اظهار کرد:  وعده دادند که شهرک صنعتی شماره چهار ساخته می‌شود ولی احداث نشد و توقع داریم این موضوع نیز در دستور کار قرار گیرد.
بیرانوندی همچنین با اشاره به وضعیت تیم فوتبال خیبر خواهان این شد که یک همت همگانی مدیریتی برای رفع مشکلات این تیم انجام گیرد.
نماینده خرم‌آباد و چگنی افزود: در زمینه‌ی گردشگری سال ‎ هاست شعار سر می‌دهیم و بسیاری از ظرفیت‌های گردشگری استان هنوز مشکلات اساسی زیرساختی دارند.
وی تصریح کرد: هنوز نتوانسته‌ایم طرح جامع برای رونق گردشگری در منطقه‌ی آبشار بیشه را اجرایی کنیم و هنوز جاده‌ی دسترسی به این ظرفیت مهم گردشگری، مشکلاتی دارد.
بیرانوندی با اشاره به محور جاده‌ای پل هرو به بیران‌شهر خاطر نشان کرد: تردد در این جاده زیاد و آمار مرگ و میر هم در آن بالا بوده و توقع مردم آن است مشکلات این جاده رفع شود.   96/8/14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.