بالگرد اختصاصی هدیه رئیس جمعیت هلال‌احمر به مردم لرستان

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

 

بالگرد اختصاصی هدیه رئیس جمعیت هلال‌احمر به مردم لرستان

                                                                                                      بالگرد اختصاصی هدیه رئیس جمعیت هلال‌احمر به مردم لرستان

 رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور از اختصاص بالگرد به لرستان خبر داد.

کریم همتی امروز ۱۷ آبان‌ماه در جمع خبرنگاران در فرودگاه خرم‌آباد، اظهار کرد: سفر دوروزه‌ای به استان لرستان داشته‌ایم که هدف از این سفر خدا قوت خدمت همکاران در جمعیت هلال‌احمر استان لرستان و دیدار و گفت‌وگو با مقامات محلی در ارتباط با اقدامات که جمعیت هلال‌احمر قرار است انجام بدهد و همچنین مشکلاتی که در گذشته و در حین سفر به آن برخورد می‌کنیم مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در این سفر بحث افتتاح آشیانه و بالگرد که در سال گذشته شروع شده است و با مساعدت استانداری در حال انجام است فردا به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: افتتاح بالگرد اختصاصی به استان لرستان هدیه سفر به استان لرستان است که تا امروز بالگرد به‌صورت مشترک با استان خوزستان بوده است که با توجه به توپوگرافی استان و محرومیت و حادثه‌خیزی که اوجش در سال ۹۸ بود با افتتاح این بالگرد بخش مهمی از مشکلات حوادث این استان برطرف خواهد شد.

همتی عنوان کرد: تجهیزات امدادی از ماه‌های گذشته به استان لرستان ارسال شده که با امید خدا با تحویل خودروهای عملیاتی بتوانیم کمک‌های خوبی و مؤثری به استان داشته باشیم.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اقلام امدادی و هزینه بیش از پنج میلیارد تومان برای بحث ساخت آشیانه انجام شده است با تحویل بالگرد بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت می‌توانیم در حین عملیات بتا حوادث برخورد کنیم.  99/8/18

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.