انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه لرستان و مجتمع کشت و صنعت

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه لرستان و مجتمع کشت و صنعت

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان از انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری پژوهشی و تحقیقاتی، بین این دانشگاه و مجتمع کشت و صنعت استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فیضیان در سخنانی با اشاره به برگزاری جلسه انعقاد تفاهم‌نامه‌ تحقیقاتی و پژوهشی بین دانشگاه لرستان و مجتمع کشت و صنعت این استان اظهار داشت: این اقدام در این راستا بوده تا ارتباط بین دانشگاه و صنعت و ارتباط بین آموزش و پژوهش با «نیازهای کاربردی اقتصاد محلی تقویت شود.

وی گفت: رویکرد وزارت علوم آن است که دانشگاه‌ها به‌سوی دانشگاه‌های نسل سوم، حرکت کنند و دانشگاه نسل سوم، دانشگاهی است که متناسب با نیازهای منطقه‌ای و استانی، به تربیت دانشجو می‌پردازد و مهارت‌آفرین و کارآفرین است و تقویت ارتباط بین دانشگاه و اقتصاد محلی، از رسالت‌های دانشگاه نسل سوم است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان تصریح کرد: تقویت پژوهش‌های کاربردی متناسب با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان، از جمله اولویت‌های دانشگاه لرستان است و کشاورزی و دامپروری از مهم‌ترین مزیت‌های استان در راستای توسعه‌ پایدار استان است.

فیضیان تأکید کرد: کشاورزی، دامپروری و باغ‌داری، باید از سنتی به مکانیزه سوق پیدا کنند و نقش دانشگاه در این مسیر، یک نقش مهم و اثرگذار است.      96/7/15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.