اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه خرم‌آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه خرم‌آباد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه خرم‌آباد خبر داد.
مهندس مجید کیان‌پور در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، در پاسخ به این سوال که لغو پروازهای شرکت هواپیمایی تابان در خرم‌آباد به چهارمین هفته خود رسیده است، اظهار کرد: پیگیر این موضوع شدیم و با وزیر نیز صحبت کرده‌ایم و مشکلات را بیان کردیم.
وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی گفت شرکت تابان اعلام کرده هواپیماهایش را برای چک، کنترل و رفع نقص به کشور تولیدکننده هواپیما برای رفع نقص و چک فرستاده و این موضوع یک ماه به طول می‌انجامد.
کیان‌پور اضافه کرد: چون تعداد هواپیما‎های شرکت هواپیمایی تابان کم هستند تا یک فروند از ناوگان خارج می‎شود روی تعداد پروازها تاثیر می‎گذارد و چون تعداد ناوگان این شرکت کم است بیشتر به چشم می‌آید.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین وزیر به مدیرعامل ایران ایر دستور بررسی داده تا در صورت امکان از (ای تی ار)هایی که جدیدا به مجموع ناوگان اضافه شده به خرم‌آباد نیز اختصاص دهند.
وی گفت: سازمان هواپیمایی و شرکت هوایی تابان باید  وضعیت خرم آباد را نهایی کنند و با توجه به استقبال خوب مردم استان سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی کنند.
این نماینده مجلس از اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه خرم‌آباد تا زمان رفع مشکل شرکت تابان خبر داد و بیان کرد: قرار براین است که ایران ایر پرواز جدید برای خرم‌آباد اضافه کند.    96/8/2 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.