اراضی شهرک پتروشیمی خرم‌آباد آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران هستند

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

اراضی شهرک پتروشیمی خرم‌آباد آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران هستند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: با تلاش‌های انجام شده اراضی شهرک تخصصی پتروشیمی خرم‌آباد برای واگذاری به سرمایه‌گذاران آماده است.

بختیار رازانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از خرم‌آباد، بیان کرد: حضور و استقرار پتروشیمی در لرستان یک مزیت است و در همان ابتدا بنا بر این بوده با ایجاد این واحد پتروشیمی تعداد زیادی از واحدهای زیرمجموعه این صنعت پرسود و دارای ارزش افزوده در کنار آن مستقر شوند.

وی ادامه داد: چرا که پتروشیمی به عنوان یک صنعت بزرگ به شمار رفته و در مقابل حجم سرمایه‌گذاری که برای احداث آن صورت گرفته اشتغال‌زایی قابل توجهی ندارد، این در حالی است که در صنایع کوچک و متوسط به ازای 200 تا 300 میلیون تومان می‌توان یک شغل ایجاد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان عنوان کرد: به هر حال باید پذیرفت در سال‌های گذشته سرمایه‌گذار پتروشیمی پس از احداث واحد تلاشی برای ایجاد شهرک تخصصی پتروشیمی نداشته است.

رازانی بیان کرد: در سال گذشته به مجموعه پتروشیمی این اخطار داده شد که در صورت مهیا نشدن شرایط برای احداث شهرک تخصصی پتروشیمی این واحد مشمول مالیات خواهد شد که خوشبختانه با پیگیری‌های مکرر این مشکل برطرف شده است.

وی گفت: اکنون زمین مجاور پتروشیمی در حال فازی بندی بوده و آماده واگذاری به صنایع پایین‌دستی این صنعت بوده و سرمایه‌گذارانی که دارای شرایط هستند می‌توانند در این محل مستقر شوند.96/11/7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.