داروخانه هلال احمر خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

 داروخانه  هلال احمر خرم آباد

مهندس بازوند استاندار لرستان در خصوص داروخانه تخصصی هلال‌احمر و اینکه استان فاقد این ظرفیت است، گفت: برای راه‌اندازی داروخانه تخصصی هلال‌احمر در لرستان پیگیری‌های زیادی انجام  شده است.

وی افزود: مسئولان شرط اخذ مجوز  برای لرستان را تعطیلی یک داروخانه در سطح کشور اعلام می‌کنند.

استاندار اضافه کرد: سال‌های گذشته به برخی از استان‌ها مجوز چند داروخانه داده‌ شده ولی متأسفانه حتی یک مجوز به لرستان اختصاص پیدا نکرده است .95/9/15

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از اخذ مجوز داروخانه این جمعیت در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان٬ صارم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌هایی که در استان خلا آن حس می‌شد داروخانه هلال‌احمر بود و با پیگیری‌هایی که انجام شد، هم‌اکنون مجوز آن را از سازمان هلال احمر و وزارت بهداشت اخذ کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: این طرح قبل از انتخابات ریاست جمهوری امسال اجرایی می‌شود و در حال حاضر مجوز داروهای خاص به ما داده شده است.

رضایی ادامه داد: داروخانه هلال‌احمر در تمام استان‌ها وجود داشت اما متاسفانه لرستان مورد بی‌مهری قرار گرفته بود که حال اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان افزود: تمام تلاش ما بر این است که مجوز تمام داروها را بتوانیم بگیریم و بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

وی با اشاره به محل استقرار این داروخانه گفت: مکان اولیه درنظر گرفته شده واقع در سبزه میدان در معاونت درمان جمعیت است اما برای آن مکان دیگری درنظر گرفته خواهد شد.96/2/19

به گزارش خبرآنلاین لرستان- در این نشست صارم رضایی ضمن بیان تاریخچه هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ و نیز تبریک این روز، اظهارداشت: خوشبختانه مشکل مجوز داروخانه هلال احمر برطرف شده است و به زودی این داروخانه در شهر خرم‌آباد راه‌اندازی می‌شود.وی عنوان کرد: هم اکنون مجوز داروهای تخصصی برای داروخانه هلال احمر اخذ شده اما پیگیری‌هایی انجام می‌شود تا بتوانیم مجوز توزیع همه داروها را در این داروخانه داشته باشیم.

داروخانه هلال‌احمر در لرستان راه‌اندازی می‌شود

معاون بهداشت، درمان و توان‌بخشی جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران از راه‌اندازی و تأسیس داروخانه هلال‌احمر در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن صفاریه شامگاه سه شنبه در دیدار با استاندار لرستان با اشاره به اینکه استان لرستان به عنوان ۳۱ امین استان کشور صاحب داروخانه هلال احمر می شود، اظهار داشت: در چند ماه اخیر برای دومین بار است که به لرستان سفر کرده و از مراکز درمانی این استان بازدید داشته ایم.

وی با بیان اینکه مکان در نظر گرفته شده برای داروخانه و درمانگاه هلال احمر در خرم آباد از نظر دسترسی مردم و ساختار فیزیکی نامناسب است، تصریح کرد: باید برای این کار در فضا و مکان بهتری از شهر مستقر شویم و نوع خدمت را نیز تخصصی تر کنیم.  96/4/13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.