اجرای تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

اجرای تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان

استاندار لرستان بر لزوم تعیین تکلیف زیرگذر بهارستان تأکید کرد.

دکتر سید موسی خادمی در بازدید از محل پل دانشگاه لرستان اظهار کرد: در طرح پیشنهادی مشاور علاوه بر برآورد هزینه‌ها و هدفمندی مهم‌ترین بخش امکان‌پذیری اجرای پروژه است. بنابراین با در نظر گرفتن شعاع طرح و امکان تملک زمین‌های اطراف باید بررسی و مورد ارزیابی بیشتری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تأکید مشاور بر اجرای تقاطع غیرهمسطح است، افزود: هزینه اجرای طرح با مشارکت دانشگاه لرستان، علوم پزشکی و پیام نور انجام خواهد گرفت.

خادمی بیان کرد: ظرف مدت ۱۰ روز مطالعات و ارزیابی این طرح انجام گیرد.

استاندار لرستان در ادامه از پل‌های داخل شهر خرم‌آباد بازدید کرد و با اشاره به پل‌ جدید خرم‌رود گفت: در صورت مشخص شدن نقطه نهایی اجرای پل از طرف شورای ترافیک، مشاور طرح مطالعاتی را ظرف مدت دو هفته و تا آخر فروردین به‌صورت کامل آماده کند.

وی یادآور شد: بعد از تعیین نوع سازه و برآورد هزینه اگر پیمانکاری حاضر شد بدون توقف برای اعتبار کار خود را آغاز کرده و در اولویت قرار دهد، در این صورت می‌توان طرح ترک تشریفات را تائید کرد.

خادمی زیباسازی را از مهم‌ترین گزینه‌های موردنظر این طرح دانست و اظهار کرد: این پروژه نمادی از معماری و زیبایی شهر است برای همین باید به نحو احسن انجام شود.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه جنبه‌های ترافیکی و محاسبات لازم در نظر گرفته شود به زیرگذر بهارستان اشاره کرد و گفت: این پروژه تاکنون ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد که از برنامه زمان‌بندی ارائه شده انحراف دارد.

وی بیان کرد: در صورت حل شدن مشکل معارضین این زیرگذر پیمانکار آن را ظرف مدت شش ماه به پایان خواهد رساند.

استاندار خاطرنشان کرد: هر آنچه مربوط به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط است آن را حل خواهیم کرد اما پیمانکار پروژه برنامه زمان‌بندی شش ماهه را طی چند روز آینده با در نظر گرفتن تمام جوانب تحویل دهد.   97/1/20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.