خانه کشتی

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

سرمربی لرستانی تیم ملی کشتی نوجوانان کشور گفت: من پیشرفت خود را مدیون لرستان می‌دانم.
به گزارش پایگاه خبری یافته، “غلامرضا محمدی” با حضور در محل برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی آموزش‌وپرورش لرستان با بیان این که آمادگی کامل دارم تا وظیفه‌ام را در قبال ورزش کشتی لرستان انجام دهم، افزود: از مسئولین استان می‌خواهم تا بستر مناسب را برای راه‌اندازی خانه تخصصی کشتی در شهرستان خرم‌آباد فراهم کنند.
وی به استعدادهای بالقوه لرستان در رشته‌های مختلف ورزشی به‌خصوص ورزش کشتی اشاره کرد و گفت: امیدوارم لرستان به دوران پرآوازه خود در ورزش کشتی برگردد و قهرمانان خوبی در این رشته تربیت کند. وی در ادامه برگزاری مسابقات ورزشی را عامل مهمی در تقویت انگیزه و رشد و توسعه ورزش عنوان کرد و گفت: این مسابقات می‌تواند زمینه خوبی برای شناسایی و هدایت نخبگان ورزشی باشد.
قهرمان بلندآوازه کشتی لرستان در ادامه تأکید کرد: در بعد ملی وظیفه‌ای بر عهده‌دارم که به توسعه ورزش کشتی در کشور کمک کنم و به‌صورت خاص هم در آینده نزدیک پیش‌قدم خواهم شد تا یک‌خانه تخصصی کشتی در شهرستان خرم‌آباد احداث کنم و از ظرفیت خود برای حمایت از کشتی گیران نوجوان و جوان استفاده کنم.96/5/13

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.