هتل پارسیان

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
  • هتل  پارسیان خرم آباد  :

 پروژه ساخت هتل پارسیان خرم آباد در زمان سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به شهر خرم آباد در سال 1393 با انعقاد قرارداد(تفاهم نامه)مابین استاندار محترم لرستان از یک سو و از سوی دیگر بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی،به دستور ریاست محترم بنیاد به تصویب رسید.

-ساخت این هتل در زمین بام لرستان واقع در مسیر جاده ی اصلی بروجرد خرم آباد قرار دارد.

-مطالعه طرح جامع با 100 باب اطاق با امکانات اقامتی و پذیرایی،ورزشی و تجاری در دست بررسی می باشد،جهت فاز اول اجرای طرح با پیش بینی 50باب اطاق و فضاهای مرتبط در دستور کار قرار دارد.

-این هتل یکی از هتلهای تحت پوشش شرکت هتلهای بین المللی پارسیان خواهد بود،این شرکت در کشور با در اختیار و مدیریت داشتن بر 22 هتل 5و4و3 ستاره در کلانشهرها،تنها شرکت زنجیره ای بزرگ و فعال در صنعت هتلداری کشور محسوب میشود.

-در راستای استراژی شرکت هتلهای بین المللی پارسیان و دستور مساعد مدیر عامل محترم شرکت یاد شده،فعالیت هتل پارسیان خرم آباد بصورت شرکت در قالب اختیارات اساسنامه با تعیین مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره به ثبت رسیده و فعالیت خواهد داشت.

-براساس مشخصات UTMزمین، متراژ مـحصور و تـملک شده،به مساحت 30825 متر مربع می باشد.

-در حال حاضر با تجهیز کارگاه، مقدمات اجرای عملیات ساخت با پیگیری از دستگاههای مرتبط شامل،سازمان میراث فرهنگی،شهرداری،آب،برق،گاز،مخابرات در دستور کار قرار دارد.

-هزینه برآورد اولیه ساخت حدود 150 میلیارد ریال است و مدت ساخت آن 24 ماه می باشد.

  •   تماس با ما:تهران،بزرگراه رسالت،قبل از افریقا،ساختمان بنیاد مرکز،طبقه دوم
  •   تلفن: 88670609-021 فاکس: 88670608-021 کدپستی:11193-15196
  •   آدرس ایمیل هتل: email:khorramabad@parsianhotels.ir

-مطالعه طرح جامع با 100 باب اطاق با امکانات اقامتی و پذیرایی،ورزشی و تجاری در دست بررسی می باشد،جهت فاز اول اجرای طرح با پیش بینی 50باب اطاق و فضاهای مرتبط در دستور کار قرار دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.