ساختمان استانداری

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
  • ساختمان جدید استانداری در بام شهر لرستان :

محمد اصلانی  معاون امور عمرانی استانداری در برنامه ی بازدید از ساختمان جدید استانداری در محل بام شهر با حضور خبرنگاران و جمعی از اصحاب رسانه گفت:مجوز این ساختمان با زیر بنای 17هزار و500متر و مساحت 45 هزار متر گرفته شده که اسکلت بندی این ساختمان با دقت تمام و رعایت نکات ایمنی در حال اتمام است.

معاون امور عمرانی استانداری افزود:مجموع کار انجام شده در سطح پنج روز طی شده 2500تن اسکلت بندی می باشد.سقف این ساختمان عرشه ی فولادی است که از نوین ترین سقف های ساخت و ساز کشور است و در اسکلت بندی از سازه ی ساختمانی قاب خمشی استفاده شده است.

وی ادامه داد: این ساختمان جدید استانداری 12 طبقه دارد که از ویژگی های منحصر به فرد آن کیفیت بالا و وسعت آن است. در این ساختمان سه سالن بزرگ شامل : سالن 500منفره به منظور تالار برای همایش ها و مهمانان خارجی ،سالن 200 نفره جهت مرکز اجتماعات و سالن جلسات 25 نفره تعبیه شده است.علاوه بر این دو پارکینگ بزرگ نیز در این ساختمان تعبیه شده است .

وی در بحث اعتبارات اشاره کرد : کل هزینه ی مورد نیاز جهت ساخت ساختمان جدید استانداری 45 میلیارد تومان می باشد که با فروش ساختمان قبلی استانداری 35 میلیارد تومان حاصل شده است که مابقی آن از طریق منابع دولتی در حال پیگیری است.ظرف 18 ماه ساختمان جدید استانداری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

وی در پاسخ خبرنگاران گفت: طبق بررسی های انجام شده برای ایاب و ذهاب شهروندان به این ساختمان مشکلی بوجود نخواهد آمد و مدت زمان ایاب و ذهاب در مقایسه با ترافیک بین شهری کمتر خواهد بود و نیز این منطقه به عنوان منطقه ی توسعه ی آینده شهر خواهد بود و از دیگر مناطق مانند شصت متری و شریعتی می توان به راحتی عبور و مرور داشت.16/12/94

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.