تخصیص اعتبار 10 میلیاردی به موزه دفاع مقدس لرستان

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

تخصیص اعتبار 10 میلیاردی به موزه دفاع مقدس لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از تخصیص اعتبار 10 میلیارد ریالی به موزه دفاع مقدس استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، اصلانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال‌جارى اعتبار خوبى به احداث باغ موزه دفاع مقدس مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اختصاص داده مى‌شود، اظهارکرد: در سال گذشته یک میلیارد تومان اعتبار به پروژه احداث مرکز فرهنگی و گردشگری دفاع مقدس استان تزریق شد.

وی افزود: در سال گذشته یک میلیارد تومان اعتبار به پروژه احداث مرکز فرهنگی و گردشگری دفاع مقدس استان تزریق شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار استان باید تلاش کند و از مرکز برای این پروژه اعتبار جذب کند، ادامه داد: شروع عملیات ساخت این پروژه نباید به‌صورت کلی استارت زده می‌شد.

اصلانی اضافه کرد: باید از همان ابتدای احداث مرکز فرهنگی و گردشگری دفاع مقدس استان، کار را به‌صورت فاز به فاز پیش می‌بردند و در پایان هر فاز قسمت تکمیل شده افتتاح می‌شد.

وی یادآور شد: احداث این مرکز پروژه بزرگی است که نیازمند حمایت مالی است و امسال از محل اعتبارات عمرانی برای آن اعتباری درنظر خواهیم گرفت.
اصلانی افزود: پیشرفت این پروژه در سال گذشته نسبت به سال‌های اخیر خوب بود و امیدواریم امسال نیز با تزریق اعتبار لازم احداث فازهای پیش‌بینی شده به خوبی پیش برود.96/3/15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.