راه‌اندازی خانه جوان در شهر خرم‌آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

راه‌اندازی خانه جوان در شهر خرم‌آباد

وزیر ورزش و جوانان از راه‌اندازی خانه‌های جوان در تمام استان‌ها تا پایان سال آینده خبر داد.به گزارش ایسنا منطقه لرستان، دکتر مسعود سلطانی‌فر در دیدار جوانان، سازمان‌های مردم نهاد و هیأت‌های ورزشی استان اظهار کرد: جوانان امروز مطالبات، خواسته‌ها و مشکلات متعددی ازجمله ازدواج، اشتغال، مسکن، اوقات فراغت و… دارند که در دولت تدبیر و امید در چند عرصه قدم‌های خوبی برداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تا قبل از دولت یازدهم فقط ۵۰ سازمان‌ مردم نهاد در حوزه جوانان داشتیم که الان به ۱۵۰۰ مورد افزایش پیدا کرده، افزود: هدف‌مان این است که در دولت یازدهم این سازمان‌ها را به مرز ۲۰۰۰ مورد برسانیم.

سلطانی‌فر با اشاره به افزایش وام ازدواج از سه به ۱۰ میلیون تومان در سال جاری، تأکید کرد: تا پایان دی ماه حدود ۸۰۰ هزار فقره وام ازدواج پرداخت و ۲۰۰ هزار نیز تعیین شعبه شده و به بیش از یک میلیون فقره خواهد رسید. این روال در سال آتی نیز استمرار پیدا خواهد کرد و در بودجه پیش‌بینی شده است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه از راه‌اندازی خانه جوان در شهر خرم‌آباد تا پایان ماه آینده خبر داد و افزود: محل موقتی برای این کار انتخاب شده است. در قانون بودجه سال ۹۶ یک ردیف برای خانه‌های جوان تعریف شده و تا پایان سال آینده در همه استان‌ها این خانه‌ها را راه‌اندازی خواهیم کرد.95/11/28

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.