۷۰میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان خرم‌آباد 

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

۷۰میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان خرم‌آباد

فرماندار خرم‌آباد گفت: ۷۰میلیارد تومان اعتبار استانی و ملی برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان خرم‌آباد هزینه شده است.

 جعفر طولابی روز دوشنبه در آیین معارفه بخشدار پاپی شهر سپیدشت اظهار داشت: امسال ۱۶پروژه با ۱۸ میلیارد تومان اعتبار و سال گذشته ۲۸ پروژه با ۳۸ میلیارد تومان طرح در شهرستان خرم آباد تعریف شده است.

طولابی اضافه کرد: همچنین در این مدت ۱۴.۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ستاد بحران به طرح های شهرستان خرم اباد اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: استان لرستان محروم نیست چراکه دارای ظرفیت های بسیاری می باشد اما از رشد توسعه اقتصادی عقب ماندگی دارد همچنین بخش پاپی دارای ظرفیت های بی شماری در حوزه دامداری و دامپروری می باشد که باید به این مهم توجه شود.

وی با بیان اینکه مردم این بخش همواره پشتیبان انقلاب و رهبری بوده و در تمامی صحنه ها حضوری فعال داشته و بیش از ۳۵۰شهید در دوران دفاع مقدس به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است،  افزود: در طول عمر انقلاب خدمات خوبی توسط دولت های مختلف به مناطق محروم ارایه شده و باتوجه به تحریم ها و مشکلاتی که از ابتدای انقلاب تاکنون داشته ایم و علی رغم تمامی تنگناها اقدامات مثبت انجام شده اما به دلیل محرومیت ها باید بیشتر تلاش شود.

وی ادامه داد: طرح های مهمی در حوزه های مختلف در این منطقه انجام شده و از سال گذشته تاکنون طرح های مختلفی ایجاد و در حال تکمیل است.

طولابی بیان کرد: طرح چهارخطه سپیددشت به خرم آباد دارای ردیف اعتباری ملی می باشد و بخشی از آن آغاز شده و یکی از مطالبات حوزه شهرستان خرم آباد می باشد و امیدواریم این طرح به صورت ویژه دیده شود.

میلاد زیدی در حکمی از سوی خادمی استاندار لرستان به عنوان بخشدار پاپی شهر سپیددشت شهرستان خرم آباد منصوب شد.99/7/28

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.