گلخانه دانشگاه لرستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

گلخانه دانشگاه لرستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان از تکمیل گلخانه این دانشگاه تا پایان سال جاری خبر داد.
دکتر محمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: سال آینده عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان شروع خواهد شد که مسیر حرکت از خرم‌آباد به این دانشگاه را بیش از  پنج کیلومتر کاهش خواهد داد.
وی اضافه کرد: برای شروع این پروژه با حمایت نمایندگان شهرستان خرم‌آباد و استاندار لرستان 40 میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده است و مابقی اعتبار مورد نیاز نیز از محل اعتبارات استانی و دانشگاه علوم پزشکی و پیام نور تامین خواهد شد.
معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان با بیان اینکه دانشکده ادبیات و علوم انسانی یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی دانشگاه بوده که مطالعات آن انجام شده است، افزود: عملیات احداث آن سال آینده آغاز خواهد شد و اعتبار این پروژه از محل منابع داخلی دانشگاه تامین خواهد شد.
جعفری گفت: با اتمام پروژه‌های مذکور، دانشگاه به جز استخر و زمین چمن شماره 2، به تمام فضاهای مورد نیاز دانشگاه دست خواهیم یافت که امیدواریم بر اساس برنامه زمان‌بندی بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه لرستان بیش از 20هزار مترمربع از فضاهای آموزشی خود را در راستای قانون آزادسازی حریم قله فلک‌الافلاک مصوب مجلس ششم از دست داد و در این مدت فشار زیادی به دلیل کمبود فضای فیزیکی را تحمل کرد که خوشبختانه در حال عبور از معضل کمبود فضای آموزشی هستیم.
معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان اضافه کرد: همچنین 1000متر مربع فضای گلخانه‌ای با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در حال انجام است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. با راه‌اندازی این گلخانه زمینه کارهای تحقیقاتی و پژوهشی دانشکده کشاورزی فراهم خواهد شد.
وی بیان کرد: همچنین یکی دیگر از پروژه‌های دانشگاه لرستان احداث خوابگاه حضرت رقیه(س) با زیربنای 3200متر مربع بوده که به بهره‌برداری رسیده است.  96/11/25

انتهای پیام

برچسب ها :

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.