گاوداری هزار راسی خرم‌آباد امسال بهره‌برداری می‌شود

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

گاوداری هزار راسی خرم‌آباد امسال بهره‌برداری می‌شود

 استاندار لرستان گفت: فار اول گاوداری هزار راسی منطقه گریت خرم‌آباد تا پایان سالجاری با مشارکت پست بانک به بهره‌برداری می‌رسد.

دکتر سیدموسی خادمی شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح مجتمع دامپروری هزار راسی گریت افزود: عملیات اجرایی این طرح سال ۹۷ آغاز شده است و با توجه به اهمیت نقش پروژه‌های اشتغال‌زا در رشد و شکوفایی اقتصاد روستایی باید تا پایان امسال به مرحله بهره برداری برسد.

استاندار لرستان اظهار داشت: این پروژه مشارکتی با همکاری سرمایه گذار بومی و دارای اهلیت اجرا شده که تاکنون بیشتر از سهم خود سرمایه‌گذاری کرده و پست بانک نیز مشارکت خوبی داشته است.

خادمی افزود: طبق قرارداد منعقد شده، پست‌بانک باید ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار این پروژه قرار دهد که تاکنون ۱۱ میلیارد تومان آن پرداخت شده است و مابقی نیز بر اساس یک جدول زمانبندی و تایید جهاد کشاورزی استان طی یک ماه آینده پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: طرح گاوداری هزار راسی گریت خرم‌آباد در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار اجرا می شود که اکنون ۳۵ هکتار آن با حجم سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد تومان در دست احداث است.

استاندار لرستان ادامه داد: فاز نخست این طرح ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بهره برداری از آن علاوه بر تولید ۳۵ تن شیر در روز، ۱۰۰ فرصت شغلی مستقیم و ۵۰۰ فرصت اشتغال غیرمستقیم فراهم می کند.   99/8/25

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.