پروژه های دانشگاه لرستان

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

پروژه های دانشگاه لرستان 

رئیس دانشگاه لرستان گفت: عمده پروژه‌های عمرانی در دست احداث این دانشگاه امسال به اتمام می‌رسند.
دکتر خسرو عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، با اشاره به پروژه‌های عمرانی در دست احداث دانشگاه لرستان اظهار کرد: تکمیل دانشکده علوم پایه یکی از این پروژه‌هاست که ۴۰۰۰ مترمربع مساحت دارد که با برآورد مالی ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فروردین ۹۵ آغاز شده و هم اکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود سال 96 به اتمام برسد.وی ادامه داد: آمفی تئاتر مرکزی یکی دیگر از پروژه‌های این دانشگاه با مساحت ۲۰۵۰ مترمربع  و با برآورد مالی ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، آبان ماه ۹۴ آغاز شد و هم اکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ پیش‌بینی شده در سال ۹۶ به اتمام برسد.

عزیزی ساختمان مرکزی دانشگاه را از دیگر پروژه‌های در دست احداث معرفی کرد و با بیان اینکه این پروژه 5700 مترمربع مساحت دارد و با برآورد مالی ۱۲ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن بهمن ماه ۹۴ آغاز شده است، افزود: این پروژه ۴۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در سال ۹۶ پیش‌بینی شده به اتمام برسد.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه حصارکشی پیرامون دانشگاه با 7000 مترمربع مساحت و برآورد مالی ۴۰۰ میلیون تومان آذر ماه سال گذشته آغاز شده و هم اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش‌بینی شده امسال به اتمام برسد، یادآور شد: ساختمان آموزشی دانشکده کشاورزی با ۲۳۸۴ مترمربع و برآورد مالی ۸۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عملیات اجرایی آن تیرماه سال گذشته آغاز شده که هم اکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بناست امسال به اتمام برسد.

عزیزی عنوان کرد: مجتمع آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی با ۱۸۹۹ مترمربع مساحت نیز از دیگر پروژه‌های دانشگاه لرستان است که با برآورد مالی ۸۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در دست اجراست که عملیات اجرایی آن تیرماه سال گذشته آغاز شده و هم اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بناست امسال به اتمام برسد.

وی گفت: آزمایشگاه مرکزی شماره ۲ با ۶۵۰ مترمربع مساحت از دیگر پروژه‌های عمرانی دانشگاه لرستان بود که با اعتبار ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دی ماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید.   96/3/15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.