پایان شهریور، تخلیه کامل سپاه و ارتش از فضای قلعه فلک الافلاک

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

استاندار لرستان گفت: تا پایان شهریور امسال کار تخلیه قلعه فلک الافلاک به طور کامل انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، مهندس هوشنگ بازوند در بازدید از قلعه فلک‌الافلاک و بررسی روند ساماندهی آن اظهار کرد: سال گذشته رئیس جمهور دستور داد که 40 میلیارد تومان برای تخلیه قلعه فلک‌الافلاک به سازمان میراث فرهنگی اختصاص یابد.
وی ادامه داد: پیرو این موضوع تقاضای 18 میلیارد تومان دیگر را دادیم که علاوه بر تخصیص 40 میلیارد تومان به این امر اختصاص یابد.
بازوند خاطرنشان کرد: سه هزار و 600 میلیون تومان اسناد خزانه به ما تحویل داده شد و قرار است اسناد خزانه و مابقی 18 میلیارد را به پول تبدیل کنیم.
استاندار لرستان با تقدیر از همکاری خوب ارتش نیروی زمینی در رابطه با ساماندهی قلعه افزود: 12 میلیارد تومان بابت مهمانسرای ارتش به آنها داده شده و هم اکنون در حال تخلیه آن هستند.
وی با بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی باید روی این بنا اقدامات مرمتی انجام دهد تا مستقر شوند، گفت: سپاه هم برای تخلیه موافقت خود را اعلام کرد و تنها اختلافی که وجود دارد بین ما و وزارت جهاد کشاورزی است چراکه قرار بود معادل زمین سپاه به آنها زمین تحویل داده شود که این مشکل در حال حل و فصل است.
بازوند تصریح کرد: در این رابطه در کمیسیون دولت اختلافی که با وزارت داشتیم مطرح و لوایح تصویب شده و منتظر تصویب کمیسیون اصلی هستیم که آن را ابلاغ کند و اگر بتوانیم مصوب دولت را بگیریم تا پایان شهریور کار تخلیه به طور کامل انجام می‌شود.   96/4/10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.