وزیر ورزش و جوانان از دهکده المپیک خرم آباد بازدید کرد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه
محتوا پنهان
1 وزیر ورزش و جوانان از دهکده المپیک خرم آباد بازدید کرد
1.1 به گزارش ایرنا، در این دیدار استاندار لرستان، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و جمعی از مسئولان استانی وزیر ورزش و جوانان را همراهی کردند. ساخت دهکده المپیک در مرکز استان لرستان در سال 86 با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس وقت سازمان تربیت بدنی در زمینی به مساحت 252 هکتار در منطقه کمالوند خرم آباد به زمین زده شد و قرار بود در سال 92 به بهره‌برداری برسد. هدف از اجرای این طرح افزایش تعداد کمپ های ورزشی کشور ، افزایش سرانه ورزشی استان ، ایجاد محلی برای برگزاری مسابقات مهم بین‌المللی و جهانی و برپایی اردوهای مختلف ورزشی در لرستان اعلام شده بود. در این دهکده 23 طرح ورزشی شامل 2 ورزشگاه 15 هزارنفری، سالن ژیمناستیک وسالن سرپوشیده دوومیدانی و چند بخش دیگر ورزشی طراحی شده که این طرح ها تاکنون به دلیل کمبود اعتبار اجرا نشده اند. این پروژه مهم ورزشی در طول 9 سال اخیر بارها به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است. افتتاح استخر شنای پلدختر، بازدید از دهکده المپیک خرم آباد ، جلسه با سازمانهای مردم نهاد و هیاتهای ورزشی استان و بازدید از میدان سوارکاری از جمله برنامه های سفر یک روزه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و هیئت همراه ایشان به لرستان است.95/11/28

وزیر ورزش و جوانان از دهکده المپیک خرم آباد بازدید کرد

به گزارش ایرنا، در این دیدار استاندار لرستان، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و جمعی از مسئولان استانی وزیر ورزش و جوانان را همراهی کردند.
ساخت دهکده المپیک در مرکز استان لرستان در سال 86 با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس وقت سازمان تربیت بدنی در زمینی به مساحت 252 هکتار در منطقه کمالوند خرم آباد به زمین زده شد و قرار بود در سال 92 به بهره‌برداری برسد.
هدف از اجرای این طرح افزایش تعداد کمپ های ورزشی کشور ، افزایش سرانه ورزشی استان ، ایجاد محلی برای برگزاری مسابقات مهم بین‌المللی و جهانی و برپایی اردوهای مختلف ورزشی در لرستان اعلام شده بود.
در این دهکده 23 طرح ورزشی شامل 2 ورزشگاه 15 هزارنفری، سالن ژیمناستیک وسالن سرپوشیده دوومیدانی و چند بخش دیگر ورزشی طراحی شده که این طرح ها تاکنون به دلیل کمبود اعتبار اجرا نشده اند.
این پروژه مهم ورزشی در طول 9 سال اخیر بارها به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است.
افتتاح استخر شنای پلدختر، بازدید از دهکده المپیک خرم آباد ، جلسه با سازمانهای مردم نهاد و هیاتهای ورزشی استان و بازدید از میدان سوارکاری از جمله برنامه های سفر یک روزه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و هیئت همراه ایشان به لرستان است.95/11/28

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.