وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری و بررسی ایجاد کلان شهر خرم‌آباد را صادر کرد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری و بررسی ایجاد کلان شهر خرم‌آباد را صادر کرد

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی  گفت: وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری و بررسی ایجاد کلان شهر خرم‌آباد را صادر کرد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، محمدرضا ملکشاهی راد در جمع خبرنگاران یکی از مطالبات مردم حوزه انتخابیه را تبدیل شدن خرم‌آباد به کلان شهر اعلام کرد و افزود: در این راستا چندین بار با وزیر راه و شهرسازی و معاونینش تبدیل شدن خرم‌آباد به کلان شهر را به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح کرده‌ام.

وی ادامه داد: در شورای عالی شهرسازی یکی از آیتم‌های تبدیل شدن شهر به کلان شهر داشتن جمعیت بیش از 500 هزار نفر است.

ملکشاهی راد اضافه کرد:  بعد از اعلام رسمی نتایج آمارگیری سال 95 و عبور جمعیت شهر خرم آباد از 500 هزار نفر در ملاقات با آخوندی وزیر راه و شهرسازی، دکتر حناچی معاون شهرسازی و معماری و محفوظی معاون حقوقی وزارتخانه موضوع تبدیل شدن خرم‌آباد به کلان شهر مطرح شد که وزیر دستور پیگیری و بررسی ایجاد کلان شهر خرم‌آباد را صادر کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه کلان شهر خرم‌آباد فرصتی مناسب برای توسعه همه جانبه مرکز استان فراهم می‌آورد، گفت: از این ظرفیت و پتانسیل می توان برای توسعه در زمینه های مختلف اعم از آموزشی، اقتصادی، فرهنگی و… استفاده کرد.

وی یادآور شد: امید می رود وزارت راه و شهرسازی هرچه سریعتر زمینه تبدیل شدن به کلان شهر را که یک خواست عمومی و مطالبه به حق مردم شریف خرم‌آباد و لرستان است را فراهم سازد.  95/12/26

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.