ورزشگاه 15 هزار نفری خرم‌آباد نیازمند 250 میلیارد ریال

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

ورزشگاه 15 هزار نفری خرم‌آباد نیازمند 250 میلیاردریال

مهندس رضا پیامنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری خرم‌آباد همانند سایر پروژه‌های ورزشی کشور از وضعیت اعتباری خوبی برخوردار نیست.

وی با بیان اینکه  هدایت این پروژه‌ها از طریق وزارت راه و شهرسازی انجام و موافقت‌نامه‌ها لحاظ شده است، ادامه داد: میزان اعتبار برای پروژه‌ها پیش‌بینی شده اما در بحث تخصیص مشکلاتی ایجاد می‌شود.

پیامنی گفت: تخصیص اعتبارات بر عهده سازمان مدیریت برنامه و بودجه است که چه پروژه‌ای را پررنگ ببیند و اعتبار مورد نیاز آن را تامین کند.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: تخصیص اعتبارات هر سال در موافقت‌نامه‌ها توسط وزارت‌خانه‌ها دیده می‌شود اما تحقق تخصیص شکسته شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌هایی نظیر ورزشگاه 15 هزار نفری خرم‌آباد رقم‌های قابل توجهی می‌خواهد تا ظرف دو تا سه سال آینده به نتیجه برسد، افزود: زمانی که تخصیص‌ها را اخذ و جذب کردیم این نشان می‌دهد که بیش از تعهد اعتباری کار انجام شده است.

پیامنی با تأکید بر اینکه این پروژه 19 هزار و 800 مترمربع زیربنا و هم‌اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: تا پایان سال 94، 23 میلیارد تومان برای این ورزشگاه هزینه شده است.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه تا ماه گذشته تخصیص سال 95 به این پروژه را نداشتیم، بیان کرد: هر سال اعتبارات خوبی از سوی دستگاه مجری برای این پروژه پیش‌بینی می‌شود اما متأسفانه در بحث تخصیص با مشکل مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از سال 86 آغاز شده است، اضافه کرد: این پروژه نیازمند 25 میلیارد تومان است و راه و شهرسازی لرستان در صورت تخصیص اعتبار موردنیاز آمادگی دارد ظرف یک و نیم سال آینده این پروژه را به اتمام برساند.25/10/95

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.