هواشناسی لرستان جزو دستگاه برتر استان در ارزیابی عملکرد در ده سال اخیر

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

هواشناسی لرستان جزو دستگاه برتر استان در ارزیابی عملکرد در ده سال اخیر

هواشناسی لرستان جزو دستگاه برتر استان در ارزیابی عملکرد در ده سال اخیر               معاون توسعه ی مدیریت و منابع سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت هواشناسی طی یک دهه اخیر در رده دستگاه های برتر استان بوده است.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی لرستان ، جلسه  کارگروه توسعه مدیریت و منابع با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان در هواشناسی خرم اباد برگزار شد.

در این جلسه که با هدف بررسی مسائل مربوط به منابع انسانی و شاخص های ارزیابی عملکرد در هواشناسی لرستان برگزار شد، بهروز مرادپور مدیر کل هواشناسی لرستان گزارشی از وضعیت موجود اداره کل بویژه در بخش منابع انسانی، اعتبارات جاری و عمرانی و عملکرد هواشناسی ارائه وافزود: هواشناسی لرستان با وجود اینکه کمترین اعتبارات را نسبت به سایر دستگاه های اجرایی  استان دریافت می نماید در خط مقدم مدیریت بحران و خدمت رسانی قرار دارد و نتیجه ی مثبت عملکرد آن را در سال های اخیر و وقوع پدیده های جوی مخرب مانند سیل های۹۷ ، ۹۸ و ۹۹ شاهد بودیم.            مرادپور در ادامه گفت هواشناسی از معدود دستگاه هایی بود که اعتبارات ماده ۱۰ مدیریت بحران را در سال ۹۸ بموقع جذب و هزینه نمود.

وی خواستار همکاری بیشتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی در بحث اعتبارات جاری و عمرانی و همچنین برقراری عدالت در ارزیابی عملکرد و انتخاب دستگا. های برتر استان شد.

در ادامه عارفیان معاون توسعه مدیریت و منابع لرستان ضمن تقدیر از هواشناسی بخاطر عملکرد مطلوب و جذب بموقع اعتبارات عمرانی، گفت این جلسات بایستی بصورت فصلی و چهار بار در سال برگزار و مسائل مرتبط با منابع انسانی، ارزیابی عملکرد بررسی و گزارش عملکرد کمیته های ۵ گانه  در جلسات ارائه گردد.
وی در پایان گفت هواشناسی از دستگا. های برتر استان طی ده سال گذشته بوده و عملکرد این اداره کل بروز و شفاف و در راستای خدمت رسانی بموقع به مردم و کاربران تخصصی بوده قابل تحسین است.  منبع روابط عمومی 99/9/21
نام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.