«نوروز گاه» در محوطه قلعه «فلک الافلاک» خرم‌آباد برپا می‌شود

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

«نوروز گاه» در محوطه قلعه «فلک الافلاک» خرم‌آباد برپا می‌شود

 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان از برپایی «نوروز گاه» در محوطه قلعه «فلک الافلاک» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی امیرحسینی ظهر شنبه در همایش «اخلاق فاطمی و روابط خانوادگی» با اشاره به اهمیت جایگاه بانوان اظهار داشت: ۲۱ نفر از کارکنان اداره کل میراث فرهنگی لرستان، بانوان هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی یک زن ایجاد محیط آرام و امن برای همسر و فرزندان است، تصریح کرد: این موضوع نیازمند فضایی آرام و امن در اداره و محل کار بانوان است؛ ما نیز در اداره کل میراث فرهنگی تلاش می کنیم تا برای همکاران خانم این اداره محیط کاری آرامی ایجاد کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با تاکید بر اینکه بانوان باید در محیطی به دور از تنش کار کنند تا مشکلات و مسائل اداری وارد خانواده نشود، افزود: تحت هیچ شرایطی اجازه بی احترامی به کارکنان این اداره کل را نمی دهیم، روابط کاری باید بر اساس احترام شکل بگیرد.

امیرحسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: هماهنگی کاملی شکل گرفته است و چندین نشست و جلسه را با حضور استاندار لرستان برگزار کرده ایم تا آمادگی کامل برای استقبال از مسافران در استان وجود داشته باشد.

وی از برپایی نمایشگاه های صنایع دستی در همه شهرستان های لرستان خبر داد و یادآور شد: در محوطه بیرونی قلعه فلک الافلاک نیز نمایشگاه «نوروزگاه» برپا می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از پاکسازی محوطه قلعه فلک الافلاک و باغ گلستان با همکاری سازمان های مردم نهاد خبر داد.  96/12/19

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.