مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی کارخانه «پارسیلون» تعیین تکلیف می‌شود

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی کارخانه «پارسیلون» تعیین تکلیف می‌شود

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از آغاز فعالیت مشاور طرح شروع فعالیت جدید و یا تغییر کاربری کارخانه پارسیلون خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش  روابط عمومی استانداری لرستان، گودرز امیری در جلسه بررسی احیای شرکت پارسیلون خرم‌آباد بیان کرد: پس از پیگیری‌های استاندار در سطح ملی و استانی، شرکت «آتیه سازان» نسبت به انتخاب مشاور برای بررسی طرح و شروع فعالیت جدید و یا تغییر کاربری آن اقدام کرده است.

وی ادامه داد: مشاور رسما کار خود را از امروز آغاز کرده و جلسه‌ای تشکیل شد تا دیدگاه‌ها و نظرات مسئولان استان در مورد آینده این کارخانه اعلام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری لرستان اظهار داشت: مشاور انتخاب شده باید در مورد وضعیت فعلی کارخانه و ظرفیت‌های موجود، امکان استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات به صورت مجدد و یا امکان اصلاح آنها و برنامه برای آینده پارسیلون اظهار نظر کند.

امیری بیان کرد: در نتیجه قرار شد مشاور ظرف ۶ ماه طی مراحل ۶ گانه نظرات خود را در مورد پارسیلون به شرکت آتیه‌سازان اعلام کند.

وی گفت: همچنین مقرر شد تا از طریق کنسرسیوم در وهله اول مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی پارسیلون اعم از کارگران، تامین اجتماعی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان تعیین تکلیف شوند تا بتوان در مورد آینده کارخانه اقدامات لازم را بدون مانع انجام داد.   97/2/2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.