لرستان به مقصد «قطارهای گردشگری» تبدیل می شود

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

لرستان به مقصد «قطارهای گردشگری» تبدیل می شود

 رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور از تبدیل لرستان به مقصد «قطارهای گردشگری» خبر داد.

 علی اصغر مونسان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه استان لرستان خوشبختانه هم جاذبه های تاریخی فراوان و هم جاذبه های طبیعی فراوان دارد، اظهار داشت: لرستان یکی از مناطقی است که می تواند قطب گردشگری کشور باشد.

وی با بیان اینکه مردم لرستان، مردمی مهمان نواز هستند، عنوان کرد: تلاش ما این بوده غرب کشور را بیش از این در حوزه گردشگری فعال کنیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی با تاکید بر اینکه چیز خوبی نیست که ما تعطیلی به وجود می آید هفت تا هشت ساعت مردم در ترافیک به سمت شمال کشور می روند، گفت: اگر چه آنجا بسیار مناطق زیبایی دارد، اما طبیعی که در غرب کشور وجود دارد کم از آنجا نیست.

مونسان با تاکید بر اینکه هم در معرفی جاذبه ها و هم ایجاد زیرساخت های مناسب در غرب کشور کم کاری صورت گرفته است، عنوان کرد: این بازدید به منظور بررسی ظرفیت های حوزه گردشگری است و امروز چند نقطه را به همراه معاونت گردشگری بازدید کردیم و ایده های بسیار خوبی در این بازدیدها شکل گرفت.

وی با تاکید بر اینکه یکی از جاذبه های جدی لرستان آبشار بیشه و همچنین راه آهن بوده که در این منطقه وجود دارد، گفت: تلاش خواهد شد تا قطارهای گردشگری که در چند نقطه کشور فعال شده، یکی از مقاصد آنها به سمت لرستان باشد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور با اشاره به اینکه از امکان تاریخی لرستان بازدید می کنیم و اگر مشکلاتی در بحث ترمیم، مرمت و استفاده بهینه از آنها وجود داشته باشد را پیگیری می کنیم، گفت: در حال حاضر اماکن تاریخی متعددی در کشور داریم که با بودجه محدود ما نمی توان آنها را مرمت کرد.  97/4/27

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.