التیماتوم دادستان به شهردار خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

التیماتوم دادستان به شهردار خرم آباد

 دادستان مرکز لرستان در نامه ای خطاب به شهردار خرم‌آباد، دستور قضایی رسیدگی فوری به وضعیت نامطلوب آسفالت معابر، دفع زباله و دفع آب‌های سطحی منازل سازمانی ۲۲ بهمن را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش شاهون وند، طی نامه‌ای رسمی به شهردار خرم آباد دستور قضائی رسیدگی فوری به وضعیت نامطلوب آسفالت معابر، دفع زباله و دفع آب‌های سطحی منازل سازمانی ۲۲ بهمن خرّم آباد را صادر کرد.

وی در این نامه تاکید کرد: احتراماً نظر به گزارشات واصله و ارسال تصاویر اخذ شده از منازل سازمانی واقع در میدان ۲۲ بهمن خرم آباد که متعلق به ادارات مختلف است و چندین بلوک نیز به کارکنان دادگستری اختصاص دارد، حکایت از وضع نامناسب از حیث زیبا سازی، ظاهر ساختمان‌ها، به خصوص آسفالت و دفع زباله‌ها، عبور نامناسب آب‌های سطحی، نصب غیر قانونی لوله در بالکن‌ها برای دفع آب‌های شست و شوی داخلی، عبور نامناسب و غیر بهداشتی در محله و جلوی درب منازل و امثالهم شده است.

دادستان مرکز لرستان، افزود: این امر زیبنده شهروندان و خاصه کارکنان ادارات نبوده و نیست، لذا از باب حفظ و نظارت بر حقوق عامه و حقوق شهروندی مقرر است با تشکیل کارگروه مربوطه و مراجعت حضوری در محل در راستای رفع مشکلات و نواقص عدیده این اماکن شهری اقدام و نتایج اقدامات محققه معموله ظرف مدت یک هفته آتی تکمیل و به این مرجع اعلام و ارسال شود. 99/8/21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.