فعال سازی و شروع پروژه های شهری خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

فعال سازی و شروع پروژه های شهری خرم آباد 

شهردار مرکز لرستان از اجرای پنج تقاطع غیرهمسطح در مناطق پر ترافیک شهر خرم‌آباد خبر داد.

وحید رشیدی در جلسه با فعالان انجمن‌های مردم‌ نهاد، امسال را سال عقلانیت و تخصص گرایی در فعالیت‌های عمرانی شهرداری عنوان کرد و افزود:  دلیل تاخیر در راه‌اندازی برخی پروژه‌های عمرانی انجام کار کارشناسی جهت پیشگیری از هدررفت سرمایه‌ها و نیروها بود.

وی تاکید کرد: همه کارها باید به صورت اصولی انجام ‌شود و نمی‌خواهیم بودجه و نیروی انسانی شهرداری صرف پروژه‌های غیر ضروری و هزینه‌بر شود.

شهردار خرم‌آباد با تشریح اقدامات مدیریت شهری در چند ماه گذشته خاطرنشان کرد: نیمه دوم ‌سال ۹۶ را به پرداخت دیون پرسنلی و اصلاح ساختار و تشکیلات سازمانی شهرداری اختصاص دادیم و تا حدود زیادی هم به اهداف مورد نظر دست یافتیم.

رشیدی با تاکید بر آغاز قریب‌الوقوع نهضت پروژه‌های عمرانی شهرداری تاکید کرد: در بودجه ۹۷ شهرداری درصد بودجه عمرانی بالاتر از میانگین کشوری بوده که این امر در نوع خود کم‌سابقه است و با توجه به این امر به زودی شاهد فعال شدن پروژه‌های عمرانی جدید و یا نیمه‌تمام خواهیم بود.

وی با اشاره به برخی از این  پروژه‌های عمرانی تصریح کرد: ساخت پل‌های جدید در مسیر خرم‌رود، اجرای کنار گذر پل شاپوری به سمت فرودگاه، اجرای برنامه مدیریت دفع آب‌های سطحی، پروژه پایش تصویری،  اجرای پنج تقاطع غیرهمسطح در مناطق پر ترافیک،  آسفالت گسترده سطح شهر و نهضت پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام چون زیرگذر بهارستان، بوستان آبشار طلایی، شاپوری و کاسیت از جمله برنامه‌های شهرداری در سال ۹۷ هستند.

شهردار مرکز لرستان پروژه بهسازی و زیباسازی سراب شهوا را از پروژه‌های مورد تاکید مدیریت شهری در سال جاری دانست و اضافه کرد: پس از مشاوره‌های فراوان و بررسی دقیق در دو هفته آینده پیمانکار این پروژه تعیین خواهد شد.

رشیدی در پایان با تاکید بر اهمیت نقش سمن‌ها در جامعه اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری را تشکل‌هایی مردم نهاد می‌دانم زیرا مدیران و اعضای آنها با واسطه و بی‌واسطه منتخب مردم و شهروندان هستند.   97/3/1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.