فرودگاه خرم‌آباد در لیست ایکائو ثبت می‌شود

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

فرودگاه خرم‌آباد در لیست ایکائو ثبت می‌شود

مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی از 2 هفته آینده آغاز می‎شود.

محمد خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با بیان اینکه مقدمات لازم برای ثبت‌نام متقاضیان حج تمتع سال 97 در حال انجام است، اظهار کرد: طی روزهای آینده اولویت‌های حج ابراهیمی سال 97 برای متقاضیان اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی هستیم، تا اعزام زائران از طریق فرودگاه خرم‌آباد صورت گیرد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان از ثبت فرودگاه خرم‌آباد در لیست ایکائو به عنوان هدفی بزرگ نام برد و بیان داشت: در حال رایزنی هستیم، تا ضمن ثبت فرودگاه خرم‌آباد در لیست ایکائو، امکان پروازهای بین المللی در این فرودگاه فراهم آید.

خسروی تصریح کرد: همچنین پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی از دو هفته آینده آغاز می‌شود و متقاضیان سفر نوروزی در روزهای 24 اسفند ماه لغایت هفتم فروردین سال آینده به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 2 هزار زائر نوروزی به عراق سفر کردند، افزود: با توجه به سهمیه خوبی که برای استان لرستان در نظر گرفته شده است، پیش‌بینی می‌شود که امسال همه  ثبت‌نام کنندگان عتبات نوروزی در این ایام اعزام شوند.

مدکیر کل حج و زیارت لرستان از اعزام بیش از 12 هزار لرستانی طی 10 ماهه اول امسال به عتبات خبر و ادامه داد: انتظار می‌رود که این تعداد تا پایان سال به بیش از 15 هزار نفر افزایش یابد.    96/11/2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.