شهرداری خرم آباد متولی مدیریت باغ وحش کاسیت

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه
محتوا پنهان
1 شهرداری خرم آباد متولی مدیریت باغ وحش کاسیت شد
1.2 رضا آریائی روز چهارشنبه در جلسه تعیین تکلیف باغ وحش خرم آباد بیان کرد: باغ وحش خرم آباد در مجتمع گردشگری این شهر در نظر گرفته شد و در هر مقطعی یک دستگاه اجرایی متولی نگهداری آن شد. وی افزود: با وجود اینکه برخی موارد به حیوانات این باغ وحش خوب رسیدگی شده است اما در برخی چندگانگی بین دستگاه های اجرایی باعث نبود متولی مشخص و ثابت رسیدگی به حیوانات باغ وحش شده است. آریائی ادامه داد: این باغ وحش نیازمند رسیدگی جدی است و باید یک متولی مشخص برای آن تعریف شود که بحث درآمد زایی و نگهداری و رسیدگی به حیوانات آن پیگیری شود. وی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف حیونات این باغ وحش اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح هزینه هایی شده و با وجود امکان درآمد زایی و ظرفیت گردشگری، باید این مجموعه تحت مدیریت قرار گیرد. سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: شهرداری خرم آباد مسئولیت نگهداری این باغ وحش را از 20 اسفند متقبل شده است. وی افزود: تمام بحث های پزشکی و درمان وحوش این باغ وحش نیز بر عهده دامپزشکی استان است و در سال آینده نیز از محل منابع داخلی استان ردیفی برای این باغ وحش تعریف می شود. 96/12/2

شهرداری خرم آباد متولی مدیریت باغ وحش کاسیت شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: شهرداری خرم آباد از این پس متولی نگهداری و مدیریت باغ وحش کاسیت شد.
 رضا آریائی روز چهارشنبه در جلسه تعیین تکلیف باغ وحش خرم آباد بیان کرد: باغ وحش خرم آباد در مجتمع گردشگری این شهر در نظر گرفته شد و در هر مقطعی یک دستگاه اجرایی متولی نگهداری آن شد.
وی افزود: با وجود اینکه برخی موارد به حیوانات این باغ وحش خوب رسیدگی شده است اما در برخی چندگانگی بین دستگاه های اجرایی باعث نبود متولی مشخص و ثابت رسیدگی به حیوانات باغ وحش شده است.
آریائی ادامه داد: این باغ وحش نیازمند رسیدگی جدی است و باید یک متولی مشخص برای آن تعریف شود که بحث درآمد زایی و نگهداری و رسیدگی به حیوانات آن پیگیری شود.
وی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف حیونات این باغ وحش اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح هزینه هایی شده و با وجود امکان درآمد زایی و ظرفیت گردشگری، باید این مجموعه تحت مدیریت قرار گیرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: شهرداری خرم آباد مسئولیت نگهداری این باغ وحش را از 20 اسفند متقبل شده است.
وی افزود: تمام بحث های پزشکی و درمان وحوش این باغ وحش نیز بر عهده دامپزشکی استان است و در سال آینده نیز از محل منابع داخلی استان ردیفی برای این باغ وحش تعریف می شود.   96/12/2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.