سند پیشرفت لرستان در سطح ملی رونمایی می‌شود

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

سند پیشرفت لرستان در سطح ملی رونمایی می‌شود

نماینده ولی فقیه در لرستان بر لزوم هم افزایی دستگاه ها برای توسعه و پیشرفت استان تاکید کرد و گفت: سند توسعه و پیشرفت لرستان در سطح ملی رونمایی می‌شود.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با معاونین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که شامگاه ۲۳ مهرماه صورت گرفت، اظهارکرد: بیش از ۱۵ مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف پیگیری طرح‌های وزارت کار در لرستان به این استان سفر کردند و طی سه روز تمام طرح‌های دارای قابلیت اشتغالزایی را مورد مطالعه قرار دادند که این امر در نوع خود بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه دبیرخانه با عنوان رونمایی از سند پیشرفت توسعه لرستان در سطح ملی ایجاد می‌شود، تصریح کرد: این سند با مدیریت جهادی به عنوان رمز موفقیت و توسعه همه جانبه رونمایی خواهد شد.

شاهرخی با بیان اینکه مدیریت جهادی به معنای به‌کارگیری تمام ظرفیت ها برای توسعه و پیشرفت است، خاطرنشان کرد: هر جا کار جهادی باشد، کارها پیش خواهند رفت و هر جا کار جهادی مبتنی با علم نبود، کارها با شکست مواجه می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر این‌که حضور مسئولان ارشد وزارت تعاون بارقه امیدی در دل مردم لرستان است، اضافه کرد: اگر پول در خدمت اشتغال باشد اقتصاد موفق خواهد بود اما اگر پول برای سود قرار داده شود اقتصاد تخریب خواهد شد.

وی با اشاره به طرح مشاغل خانگی، افزود: تسهیلات تحت عنوان مشاغل خانگی توزیع می‌شود اما آثار آن در جامعه ملموس نیست لذا مصرف تسهیلات اشتغال روستایی در مسیر درست باید نظارت شود.

لرستان پادگان جمهوری اسلامی ایران بوده و بیش از ۶۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است، تصریح کرد: برخی جوانان در قالب اشتغال روستایی نمی توانند تسهیلات اشتغال را دریافت کنند که باید زمینه دریافت تسهیلات برای تمام اقشار جامعه فراهم شود.99/7/23

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.