سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری با رویکرد توسعه منطقه‌ای

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری با رویکرد توسعه منطقه‌ای

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری یک ضرورت است.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، محمدرضا ملکشاهی‌راد در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اظهار کرد: صنعت گردشگری مهم است و بایستی با تدوین برنامه‌های متناسب روز جامعه و با رویکرد توسعه منطقه‌ای در جهت سرمایه‌گذاری در این بخش گام برداشت.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس بیان کرد: بام خرم‌آباد ظرفیت خوبی است که باید تأسیسات گردشگری در آنجا فراهم شود، نقش اقامتگاه‌های بوم‌گردی و ایجاد سوغات سراها در جذب بیشتر گردشگران بسیار مهم است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح‌های نیمه‌تمام گردشگری بایستی تعیین تکلیف شوند، افزود: کارهای عملیاتی در جهت ایجاد زیرساخت‌های گردشگری با تکیه بر مدیریت جهادی در استان باید در اسرع وقت آغاز شود و در این خصوص همکاری سایر ادارات ضروری است.

امین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان نیز در این دیدار با اشاره به تبلیغات وسیع،  تولید برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و پخش برنامه‌ها از شبکه‌های ملی و بین‌المللی در راستای معرفی استان عنوان کرد: این برنامه‌ها باعث رشد و حضور بیشتر گردشگران در استان شده است.

این مسئول مهم‌ترین مشکلات زیرساختی استان در بخش گردشگری را نبود هتل‌های چهار و پنج ستاره، امکانات تفریحی مانند تله‌کابین و … در مرکز استان برشمرد و اظهار کرد: جهت برطرف کردن مشکلات این بخش نیازمند حمایت بیشتر مسئولان ارشد استان و کشور هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث آموزش صنایع دستی در شهرهای مختلف استان بیان کرد: با توجه به نبود بازارچه‌های صنایع دستی در استان در این بخش نیز با مشکل بازاریابی و فروش محصولات مواجه هستیم.  97/2/1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.