روند کند ساخت کتابخانه مرکزی خرم آباد قابل قبول نیست

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

روند کند ساخت کتابخانه مرکزی خرم آباد قابل قبول نیست

 استاندار لرستان گفت: میانگین ساخت و به بهره برداری رساندن طرح های عمرانی نهایت تا 2 سال قابل قبول است اما 15 سال به طول انجامیدن ساخت کتابخانه مرکزی مرکز لرستان قابل قبول نیست و باید نهایت تا پایان امسال بخشی از این طرح را به بهره برداری رساند.

به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند در نشست انجمن کتابخانه های عمومی لرستان که در محل استانداری لرستان برگزار شد گفت: شهرداری ها موظف به تخصیص نیم درصد از درآمدهای خود به کتابخانه ها هستند و باید تا پایان سال جاری مبلغ یک میلیارد ریال برای تکمیل کتابخانه مرکزی خرم آباد اختصاص دهند.
وی گفت: پنج سال فاصله بین کلنگ زنی کتابخانه مرکزی تا مرحله آغاز به ساخت آن به هیچ وجه قابل قبول نیست و این روند کند به گونه ای بوده که بعد از پانزده سال کمتر از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
بازوند در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی لرستان که بعد از گذشت سه سال برگزار شده بود گفت:  در اولین فرصت باید زمانی برای بازدید از این طرح در نظر گرفته شود تا بتوان در خصوص به بهره برداری رساندن فاز اول این پروژه تصمیم گیری شود.
به کار این ساختمان، هنوز این پروژه مهم فرهنگی به مرحله بهره برداری نرسیده است اما این امیدواری وجود دارد که با همکاری و مساعدت مسئولان ارشد استان تا پایان امسال بتوان بخشی از طرح را به بهره برداری رساند.26/10/95

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.