روند اجرای پروژه دهکده المپیک خرم‌آباد تسریع شود

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

روند اجرای پروژه دهکده المپیک خرم‌آباد تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار تسریع در اجرای پروژه دهکده المپیک خرم آباد شد.

در این نامه آمده است:
دهکده المپیک خرم آباد یکی از پروژه های مهم ورزشی استان لرستان است که در توسعه ورزش استان نقش بسزایی دارد ولی با گذشت ۹ سال از شروع احداث آن بارها به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده و پیشرفت فیزیکی چندانی ندارد از وزیر محترم ورزش و جوانان خواستار تامین اعتبار کافی و تسریع در تکمیل این پروژه هستیم.

بر اساس این گزارش، پروژه ساخت دهکده المپیک در مرکز لرستان در سال ۸۶ با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس وقت سازمان تربیت‌بدنی و جمعی از مسئولان استان آغاز شد.

هدف از اجرای این دهکده که کلنگ آن در زمینی به مساحت ۲۵۲ هکتار به زمین زده شد افزایش سرانه ورزشی و ایجاد محلی برای برگزاری مسابقات مهم بین‌المللی و جهانی و برپایی اردوهای مختلف ورزشی در لرستان اعلام شد.

در دل این دهکده ۲۶ طرح تعیین‌شده بود که از این تعداد اجرای دو طرح ورزشگاه ۱۵ هزارنفری و سالن ژیمناستیک به اداره کل راه و شهرسازی سپرده‌شده و ۲۴ پروژه دیگر این طرح کلان هنوز اجرایی نشده و یا با پیشرفت‌های کاری متفاوت متوقف هستند.25/10/95

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.