رتبه اول لرستان در دسترسی به مراکز ملکی درمانی

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

 رتبه اول لرستان در دسترسی به مراکز ملکی درمانی

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان از ارتقای هتلینگ بیمارستان‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان خبر داد و گفت: ارتقای هتلینگ ۳ بیمارستان در استان انجام شده است.

دکتر امین بهاروند در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران باید همواره سوال کننده باشند و مدیر هم می‌بایست با کمال میل پاسخ دهد.

وی با اشاره به اینکه ارتباط مدیر با رسانه گاهی به صورت خبری و گاهی رپورتاژ است به اعتبارات محدود مدیریت درمان لرستان اشاره و افزود: خبرنگاران را تا جایی که توانستیم خارج از نوبت کمک کردیم.

بهاروند با بیان اینکه در دندانپزشکی مشکل جدی داریم، خاطرنشان کرد: دندانپزشکان استان از ۶ نفر به ۲۴ نفر افزایش پیدا کرده است اما با کاهش مواجه هستیم.

بهاروند در خصوص بحث رفتن پزشکان متخصص از استان گفت: باید با کمک رسانه علت رفتن پزشکان متخصص ارزیابی شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان مراجعات غیرضروری را از معضلات اجتماعی حوزه درمان برشمرد و با اشاره به مصرف بی‌رویه دارو در استان گفت: حل این مشکلات نیازمند مشارکت رسانه است.

وی فرهنگ‌سازی را نیاز حوزه درمان دانست و افزود: در سطح استان به لحاظ دسترسی به مراکز ملکی رتبه اول را داریم کمااینکه هتلینگ ۳ بیمارستان‌ استان انجام شده است.

بهاروند گفت: حذف دفترچه‌های درمانی مزیت‌های خوبی دارد به طوری‌که مراکز ملکی درمانی تامین اجتماعی نیاز به دفترچه نیست و اگر کارت ملی همراه کسی باشد می‌تواند نوبت بگیرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان در خصوص شیوه نوبت دهی سازمان تامین اجتماعی لرستان گفت: ۴ روش نوبت‌دهی ایجاد شده که یک نمونه آن نوبت‌دهی اینترنتی است و بیمار علاوه بر نوبت‌گیری می‌تواند تمام سوابق درمانی را مشاهده کرد.

وی با اشاره به امکان استفاده اپ موبایل برای نوبت‌دهی تصریح کرد: این کارها در جهت عدالت دسترسی مردم به مراکز درمانی در نظر گرفته شده است.

سال ۹۲ تعداد ۴۵ پزشک متخصص داشتیم، اظهارکرد: در حال حاضر ۱۶۰ پزشک متخصص در استان فعالیت دارند. 97/4/24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.