راه اندازی بخش دندانپزشکی بیماران خاص در خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

راه اندازی بخش دندانپزشکی بیماران خاص در خرم آباد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بخش NICU نوزادان با 120 مترمربع زیربنا و 18 تخت ویژه نوزادان و بخش دندانپزشکی بیماران خاص با یک دستگاه یونیت دندانپزشکی با صرف اعتبار هشت میلیارد ریال آماده ارایه خدمات شده است.
کوروش ساکی بیان کرد: در راستای اجرای طرح تحول سلامت از خردادماه سال 93 تاکنون 2 هزار و 140 میلیارد ریال اعتبار در بخش درمان این استان هزینه شده است.
به گفته وی یک هزار و 800 تخت بیمارستانی استان در دولت تدبیر و امید به 2 هزار و 260 تخت افزایش یافته و با اقدامات در دست انجام این میزان در حال رسیدن به سه هزار و 245 تخت است.
وی با اشاره به راه اندازی 11 طرح درمانی در دانشگاه علوم پزشکی استان در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد بیان کرد: این طرح ها شامل نخستین ام.آر.آی،سی تی آنژیوگرافی،ماموگرافی،رادیو لوژی دیجیتال،سیستم پکس و همچنین بخش هشت تختخوابی آی سی یو اطفال،بخش 11 تختخوابی ای سی یو داخلی و بخش 13 تختخوابی مسمومیت و سایکوسوماتیک است.
ساکی ادامه داد: ساخت و تجهیز بخش 24 تختخوابی زنان و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید رحیمی و سایر بخش ها از نیازهای ضروری استان است که در این راستا بیش از 250 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی به آغاز عملیات اجرایی 100 هزار متر مربع مراکز سلامت استان اشاره کرد و اظهار کرد: قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان لرستان 59 تخت روانپزشکی وجود داشت که در سه سال اخیر به 126 تخت افزایش پیدا کرد. 96/8/16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.