راهکارهای برگزاری روز خرم‌آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: روز نکوداشت خرم‌آباد باید نسبت به سال‌های گذشته بهتر برگزار شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته رستم کوشکی ظهر امروز در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد که با حضور شهردار، شماری از اعضای شورای شهر و جمعی از نخبگان و صاحب‌نظران برگزار شد، اظهار داشت: باید برای برگزاری روز خرم‌آباد تمام تلاشمان را به کار بگیریم و از ظرفیت‌هایمان استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه روز نکوداشت شهر خرم‌آباد نسبت به سال‌های گذاشته باید متفاوت باشد، افزود: این روز باید در رسانه‌های ملی هم پخش شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه پتانسیل خرم‌آباد فراتر از وضع موجود است، خاطرنشان کرد: باید وارد عمل شویم و راهکار ارائه دهیم که در خصوص مرتفع کردن مشکلات شهر خرم‌آباد اقدامی صورت بگیرد.
 کوشکی خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را ببریم.
روز نکوداشت فقط ساز و دهل نیست
دیگر عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه روز نکوداشت در برخی از شهرهای کشور رسم شده است، اظهار داشت: مهم‌تر از آن این است که ما باید بدانیم برای برگزار کردن این روزبه دنبال چه چیزی هستیم.
علی ماکنعلی با بیان اینکه برای برگزاری این روز آیا فقط ساز و دهل و حرکات آیینی باید هدف ما باشد و یا اهداف عالیه داریم؟ اظهار داشت: معرفی توانمندی‌های تاریخی، فرهنگی، زیرساختی و … باید از اهداف عالیه روز نکوداشت خرم‌آباد باشد.
وی خاطرنشان کرد: کمک گرفتن از افکار عمومی جامعه و بهره‌گیری از توان فکری آن‌ها برای توسعه همه‌جانبه خرم‌آباد نیاز است و نظرات و راهکارهای همگی باید به این سمت کشیده شود.
به دنبال حل معضلات و مشکلات خرم‌آباد باشیم
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: خرم‌آباد در طول تاریخ مظلوم بوده است.
ولی‌الله رستمی نژاد با بیان اینکه در سنوات گذشته هرکسی از راه رسیده و از این شهر سود برده‌اند و به خرم‌آباد زیان رسانده‌اند، افزود: متأسفانه عده‌ای این شهر را ویران کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه خرم‌آباد دارای برخی معضلات فرهنگی است، خاطرنشان کرد: به‌طور مثال در بحث وجود معتادین متجاهر در سطح شهر دچار مشکل هستیم، شهرداری با زحمت فراوان این دسته افراد را جمع‌آوری می‌کند ولی بهزیستی آن‌ها را آزاد می‌کند.
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: همه ما باید دست‌به‌دست هم بدهیم تا این‌گونه معضلات شهرمان را از بین ببریم.
روز خرم‌آباد به هفته نکوداشت خرم‌آباد تبدیل شود
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری خرم‌آباد گفت: روز نکوداشت خرم‌آباد باید باهدف جلب‌توجه سرمایه‌گذاران، سیاسیون و مقامات کشوری برگزار شود.
شاهین احمدی اظهار داشت: برگزاری روز نکوداشت خرم‌آباد نیازمند کمیته‌های مختلف است که خروجی مناسبی داشته باشد.
وی با بیان اینکه ۱۸ روز تا اجرای برنامه نکوداشت خرم‌آباد فرصت داریم، افزود: نهایتاً ۱۰ روز فرصت برنامه‌ریزی داریم و نیازمند ۴ کمیته برنامه‌ریزی، تشریفات، تبلیغات و اجرایی هستیم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری خرم‌آباد به ابراز پیشنهادی مبنی بر اینکه روز نکوداشت را هفته نکوداشت تبدیل کنیم، خاطرنشان کرد: اگر افتتاح و کلنگ‌زنی در سطح شهرداریم، در این هفته انجام شود.
احمدی با بیان اینکه باید همانند نوروز به پیشواز روز نکوداشت خرم‌آباد برویم، تصریح کرد: اگر به دنبال پاسداشت روز خرم‌آباد هستیم باید به آن اهمیت بدهیم.  97/2/2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.