درد توسعه‌نیافتگی و فقر ،درد مشترک همه ماست

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
 دکتر  موسی خادمی استاندار لرستان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، اظهار داشت: مردم باید حمایت کنند و جوانان را آگاه کنند که دولت ظرفیت استفاده آن‌ها را در پشت‌میزنشینی دولت ندارد.
وی با بیان اینکه اشتغال جوانان باید باکار آفرینی و سرمایه گداری انجام شود، افزود: ما با تقویت کشاورزی، صنعت و گردشگری باید بتوانیم زمینه اشتغال جوانان استان را فراهم کنیم و این مهم هم نیازمند همیاری مردم است.
استاندار لرستان با بیان اینکه متأسفانه در این زمینه‌ها مشکل‌داریم، خاطرنشان کرد: کسانی که محیط کسب‌وکار را سخت می‌کنند فرزندان همین مردم هستند و از استان‌ها و کشورهای دیگر نیامده‌اند!
خادمی با اشاره به اینکه باید کاری کنیم که فضای استان خلاقیت و نشاط داشته باشد، تصریح کرد: بجای برخی از اختلاف‌ها و خودزنی‌ها، باید توسعه استان را محور مشترک قرار دهیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم.
وی با تأکید بر اینکه موضوع مهم، پیشرفت استان است که محور مشترک همه ماست، اظهار داشت: لرستان باید پیشرفت کند و توسعه پیدا کند و سهمش را از کیک اقتصاد ملی بگیرد.
استاندار لرستان تلنگری به بهره‌برداری تفرقه‌اندازها در خصوص اختلافات زد و گفت: هرکسی که سعی کند وحدت جامعه را به سمت اختلاف سوق دهد قطعاً بهره‌بردار این اختلاف و دودستگی‌هاست.
خادمی تصریح کرد: هرکسی به دنبال توسعه است به دنبال وحدت و همدلی هم هست.
وی با بیان اینکه فضای استان باید به فضایی آرام و بانشاط باشد، بیان داشت: باید طوری عمل کنیم که سرمایه‌گذاران، استان ما را به‌عنوان سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.
استاندار لرستان افزود: باید فضا را به‌گونه‌ای فراهم کنیم که دیگران از خارج از استان بیایند و در استان سرمایه گداری کنند.
خادمی با تأکید بر اینکه درد مردم لرستان فقر و بیکاری است نه مسائل سیاسی، خاطرنشان کرد: درد توسعه‌نیافتگی و فقر درد مشترک همه ماست و برای از بین بردم آن نیازمند همکاری مسئولین و همکاری مردم هستیم.  96/11/27

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.