دانشگاه لرستان در فهرست 10 دانشگاه فعال کشور

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

دانشگاه لرستان در فهرست 10 دانشگاه فعال کشور

دانشگاه لرستان در فهرست 10 دانشگاه فعال کشور در زمینه فعالیت‌های آزمایشگاهی قرار گرفته است.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، دکتر خسرو عزیزی رئیس دانشگاه لرستان در این باره گفت: دومین همایش رؤسای آزمایشگاه‌های مرکزی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توسط دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم و همزمان با روز ملی آزمایشگاه برگزار شد و از خدمات دانشگاه‌های برتر کشور در زمینه فعالیت‌های آزمایشگاهی تجلیل شد.
وی ادامه داد: در این همایش از دانشگاه‌ لرستان و دانشگاه‌های کاشان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، شهید بهشتی، مراغه، سبزوار، ایلام، هرمزگان و پژوهشگاه مواد و انرژی به عنوان 10 دانشگاه فعال در زمینه فعالیت‌های آزمایشگاهی تجلیل شد.
عزیزی اظهار کرد: در انتخاب این 10 دانشگاه، شاخص‌هایی از جمله هزینه‌کرد اعتبارات در راستای توسعه و تجهیز آزمایشگاه مرکزی، ساخت و توسعه آزمایشگاه مرکزی، استقرار نرم‌افزار و وبسایت مدیریت آزمایشگاه، درآمدزایی آزمایشگاه مرکزی، همکاری با ستاد شاعا، تکمیل و به روز رسانی سامانه شاعا، متمرکز کردن مدیریت تجهیزات در دانشگاه، استقرار آیین‌نامه آزمایشگاه مرکزی، استقرار آیین‌نامه Hse، استقرار استاندارد ایزو 17025، برگزاری دوره‌های آموزشی و اخذ مصوبه هیئت امنا در استقرار بندهای آیین‌نامه آزمایشگاه مرکزی در دانشگاه لحاظ شده است.
رئیس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: در این سه سال گذشته یکی از اقدامات مهم در دانشگاه لرستان تجهیز و ساخت آزمایشگاه‌ها بوده است. برای نمونه، مجتمع آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی با مساحت 1899 مترمربع با اعتباری بیش از 80 میلیون تومان در دوره اخیر ساخته شد.
وی ادامه داد: همچنین ساخت آزمایشگاه مرکزی شماره دو دانشگاه لرستان در تیرماه 95 با اعتباری نزدیک به 700 میلیون تومان و با مساحت 650 مترمربع شروع شد و در اسفندماه 95 با حضور دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، افتتاح شد.  96/2/16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.