تکمیل طرح‌های استان با بهره جستن از ظرفیت‌ها

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

تکمیل طرح‌های استان با بهره جستن از ظرفیت‌ها

لرستان استاندار لرستان گفت: برای رسیدن به نتیجه و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اشتغال‌زا نیازمند بهره‌گیری و استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان هستیم.

سید موسی خادمی امروز بیست و چهارم مهرماه در جلسه ویدئو کنفرانس مشترک شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری اظهار کرد: با پیگیری‌های نماینده محترم ولی‌فقیه در استان از طریق  وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، زمینه برگزاری جلسه امروز با نمایندگان این وزارتخانه فراهم شد.

وی افزود: در این جلسه مسائل مهمی از حوزه‌های سرمایه‌گذاری، درمان و رفاهی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط موردبحث و بررسی قرار گرفت.

خادمی تصریح کرد: فرآیند خوداشتغالی و اشتغال خرد در استان از دیگر موضوعات مورد تأکید امروز بود که به آن پرداخته و پیشنهادها و راهکارهایی در این زمینه ارائه شد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: تصمیمات مهمی درزمینهٔ های مختلف و در قالب مصوبه با توافق طرفین به تصویب رسید که نیازمند پیگیری مدیران و مسئولین استانی در وزارتخانه مذکور و استان است.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، افزود: مدیران با تحرک لازم نسبت به آماده‌سازی طرح‌های موردنظر اقدام کنند و با پیگیری به‌موقع مصوبات، طرح‌های استان را به نتیجه برسانند.99/7/24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.