تکمیل دهکده المپیک در اولویت طرح های ورزشی لرستان است

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

تکمیل دهکده المپیک در اولویت طرح های ورزشی لرستان است

به گزارش ایرنا سید موسی خادمی عصر جمعه در آیین تجلیل از یکهزار ورزشکار لرستانی در سالن ورزشی شهید چاغروند خرم‌ آباد افزود: تلاش ما این است که طرح های نیمه تمام ورزشی به ویژه دهکده المپیک به سرانجام برسد.
دهکده المپیک خرم آباد با هدف افزایش سرانه ورزشی، ایجاد مکانی برای برگزاری مسابقات مهم بین المللی و برپایی اردوهای مختلف ورزشی در زمینی به مساحت 252 هکتار در منطقه کمالوند خرم آباد در حال ساخت است.
استاندار لرستان ادامه داد: امروز استان لرستان در زمینه ورزشی در رشته های مختلف ورزشی در سطح کشور حرف برای گفتن دارد.
وی افزایش سرانه ورزشی را از اولویت ‌های ورزشی استان برشمرد و گفت: میزان اضافه شدن سرانه ورزشی استان لرستان در سال آینده تعیین شده است.
وی با تاکید بر حمایت ورزشکاران سازمان یافته افزود: تشکیل خانه جوان در همه شهرستان‌ های استان لرستان یکی دیگر از برنامه‌ های ما در استان لرستان است زیرا دولت منابع خوبی را از محل ارزش افزوده به حوزه ورزش اختصاص داده است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.
خادمی با بیان اینکه لرستان دارای استعدادهای فراوانی است، اظهار کرد: ورزشکاران روستایی و عشایری استان به دلیل تنومند بودن می توانند در رشته های مختلف ورزشی بدرخشند.
وی با بیان اینکه مردم لرستان ژن ‌های خوب ورزشی دارند، گفت: این ورزشکاران نیازمند حمایت هستند.
استاندار لرستان توجه به ورزش بانوان را از دیگر اولویت های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: کسانی که در المپیک و مسابقات ملی مقام‌ کسب می کنند از هدایای نقدی برخوردار می ‌شوند.
علی یاور عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز در این آیین گزارشی از عملکرد این اداره کل ارایه داد و گفت: از سال 93 تاکنون 167هزار و 730ورزشکار لرستانی بیمه شده اند.
در این مدت 197مقام تیمی و چهار هزار و 640 مقام کسب شده و یکهزار و 150 نفر به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.96/12/18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.