توقف احداث راه دسترسی آبشار «بیشه» خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

توقف احداث راه دسترسی آبشار «بیشه» خرم آباد

فرماندار خرم‌آباد گفت: اداره کل راه و شهرسازی لرستان پروژه راه دسترسی به آبشار بیشه را نیمه‌کاره رها کرده است.

 اسد عبدالهی ظهر یکشنبه در کارگروه گردشگری لرستان در سخنانی با بیان اینکه بیشترین جاذبه های گردشگری، تاریخی و طبیعی استان در شهرستان خرم آباد قرار دارد اظهار داشت: چهار آبشار معروف خرم آباد دارای مشکلات زیرساختی فراوانی هستند و برخی از آبشار ها نیز هنوز شناخته شده نیستند.

وی با بیان اینکه یکی از معروف ترین آبشارهای خرم آباد، آبشار «بیشه» است گفت: متاسفانه این آبشار با مشکلات عدیده ای مواجه است، حدود ۱۴ مشکل فقط در این آبشار داریم.

فرماندار خرم آباد با اشاره به اینکه این آبشار متولی خاصی ندارد گفت: برخی بدون توجه به علائم هشداری در این آبشار شنا می کنند و غرق می شوند.

عبدالهی همچنین عدم تعمیر و نگهداری راه دسترسی را یکی دیگر از مشکلات منطقه آبشار «بیشه» برشمرد و گفت: راه و شهرسازی این طرح را نیمه کاره رها کرده است و این در حالیست که بنا بود این راه دسترسی را اصلاح کند.

وی با اشاره به عدم نظارت بر پارکینگ این آبشار و همچنین عدم ساماندهی سرویس های بهداشتی آن گفت: همچنین حمل زباله منطقه گردشگری آبشار «بیشه» از دیگر مشکلات این منطقه محسوب می شود.

فرماندار خرم آباد همچنین بر ضرورت تامین امنیت این منطقه گردشگری تاکید کرد و افزود: آبشار های «هفت چشمه»، «وارک»، «نوژیان» و … متولی ندارند.   97/3/27

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.