تلاش برای کسب درآمد پایدار در استان لرستان

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه
نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه شخصی‌سازی عامل اصلی ورشکستگی مراکز تولیدی و صنعتی لرستان است، گفت: درمان بیکاری در استان لرستان با احیایی مراکز صنعتی امکان‌پذیر است.
مهرداد ویس کرمی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره وضعیت مراکز تولیدی و صنعتی استان لرستان، گفت: وضعیت بیکاری و نبود اشتغال پایدار در استان لرستان بحرانی است بنابراین دولت باید فکر اساسی برای بازگشت مراکز تولیدی به چرخه اقتصاد بکند.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از ابزارهای رفع بحران بیکاری توجه ویژه به احیای تولید در مراکز صنعتی است، تصریح کرد: بسیاری از صنایع تولیدی دچار ورشکستگی شدند.
وی ادامه داد: واگذارهای دهه 80 یکی از دلایل اصلی ورشکستگی مراکز تولیدی و صنعتی در این حوزه انتخابیه است زیرا برخی از مراکز تولیدی به جای خصوصی‌سازی به سمت شخصی‌سازی حرکت کردند.
ویس کرمی افزود: برخی از مراکز تولیدی و صنعتی ازجمله ماشین‌سازی می‌توانند با حمایت ویژه دولت به چرخه تولید بازگردند تا بتوان با ایجاد فرصت‌های اشتغال، درآمد پایدار برای استان لرستان ایجاد کرد.
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: از نهادها و سازمان‌های انقلابی که توان اقتصادی دارند انتظار داریم با ورود به ساماندهی مراکز تولیدی و صنعتی اقتصاد استان لرستان را احیا کنند.  99/6/16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.