تشریح  طرح فاز ۸ توسعه شبکه ارتباطات سیار در لرستا ن 

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

تشریح  طرح فاز ۸ توسعه شبکه ارتباطات سیار در لرستا ن

مدیر کل مخابرات منطقه لرستان گفت: در راستای خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها عملیات توسعه پوشش شبکه همراه اول با اجرای طرح فاز هشت در لرستان در حال اجرا و پیشرفت مطلوبی دارد.

سید محمدقاسمی امروز ۲۵ آبان‌ماه، اظهار کرد: طرح فاز هشت توسعه شبکه ارتباطات سیار استان در دو بخش ایجاد سایت‌های جدید و ارتقای تکنولوژی ۴G/۳G سایت‌های موجود استان به‌منظور تکمیل پوشش و افزایش ظرفیت شبکه در سطح شهر خرم‌آباد و سایر شهرهای استان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: احداث ۶۰ سایت جدید در برنامه قرار دارد که تاکنون ۱۷ سایت در سطح استان راه‌اندازی شده و با افزایش کیفیت مکالمات و افزایش قابل‌توجه سرعت دیتای همراه اول در آن مناطقی که نصب شده به مشکلات موجود در آن منطقه پایان داده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: در بخش دوم فاز هشت توسعه ۴۶۹ سایت ارتقای تکنولوژی نسل سوم و چهارم سایت‌های موجود در دستور کار است که با تلاش متخصصان مخابرات لرستان تاکنون ۴۱۲ سایت که تجهیزات آن تحویل استان شده، نصب و راه‌اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان یکی از ویژگی‌های اصلی فاز هشت را تعداد زیاد سایت‌های جدید در سطح شهرها عنوان کرد و افزود: تکمیل پوشش و افزایش ظرفیت شبکه ارتباطات در استان مستلزم همکاری سازمان‌های اجرایی استان و همیاری و مساعدت همشهریان در نصب این سایت‌ها در مکان‌های تعیین شده است.  99/8/25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.