تخریب بخش‌های غیر تاریخی پادگان ۰۷ خرم‌آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

تخریب بخش‌های غیر تاریخی پادگان ۰۷ خرم‌آباد

معاون عمرانی استانداری لرستان، گفت: موافقت‌های قانونی گرفته شد و عملیات اجرایی تخریب بناهای غیر تاریخی پادگان ۰۷ خرم‌آباد شروع شده است.

 گودرز امیری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در راستای اجرای قانون خروج پادگان‌ها از شهر، خروج پادگان ۰۷ خرم آباد از شهر در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: مراحل قانونی تغییر کاربری این پادگان از طریق کمیسیون ماده پنج و همچنین شورای عالی معماری و شهرسازی کشور طی شده است.

وی، عنوان کرد: خوشبختانه موافقت‌های قانونی گرفته شد و عملیات اجرایی تخریب بناهایی که جز آثار تاریخی نیستند شروع شده است.

معاون عمرانی استانداری لرستان، افزود: برای شهرداری خرم آباد نیز سهمی از اراضی تفکیکی این ملک در نظر گرفته شده است که بر اساس کمیسیون ماده پنج و شورای عالی معماری و شهرسازی و با موافقت شورا و شهرداری قرار شد که در راستای تملک و آزاد سازی خیابان انقلاب و اجرای خیابان حافظ هزینه شود و به عنوان موعوض و یا به فروش برسد و وجه آن در این زمینه هزینه شود.

محمد شریفی شهردار خرم آباد نیز در این رابطه، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌ها و انتظارات مردم خرم آباد انتقال و جابجایی پادگان ۰۷ و همچنین اضافه شدن به منظر شهری بود.

وی، افزود: تا پایان دو ماه آینده کل پادگان، دیواره‌ها و ابنیه هایی که تاریخی نیستند تخریب می‌شوند.

امیر خوشکنار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ خرم آباد نیز، بیان داشت: بر اساس توافقاتی که با استانداری و شهرداری داشتیم، اقدامات قانونی در این زمینه انجام شده است.

وی، گفت: ما توانستیم در این مدت مجوز تخریب تعدادی از ابنیه و تاسیساتی که تخریبی بودند را از ارتش جمهوری اسلامی دریافت کنیم.99/8/23

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.