بیکاری لرستان از حد بحرانی گذشته است

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

بیکاری لرستان از حد بحرانی گذشته است

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌های خصوصی پول لرستان را جمع و در استان‌های دیگر هزینه می‌کنند.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، مجید کیانپور در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار کرد: باید به این ضرورت برسیم که از بخش خصوصی حمایت کنیم و از مرحله گفتار درمانی به عمل برسیم.

وی ادامه داد: مجوزهای غیرضروری برای سرمایه‌گذاری کم شود و اختیارات استانداران را افزایش دهیم.

کیانپور اضافه کرد: بخش خصوصی استان با مالیات مشکلات زیادی دارند، وصول مالیات در استان خیلی زیاد است و این موضوع با محرومیت استان همخوانی ندارد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی یادآور با بیان اینکه واحدهای تولیدی استان نیاز صدرصد به کمک‌های دولت دارند، افزود: باید معضلات بخش تولید را حل کنیم تا حداقل برای تهیه مواد اولیه مشکلی نداشته باشند.

وی در ادامه گفت: بیمه هم مشکلات زیادی با بخش خصوصی استان دارد. تملک واحدها توسط بانک‌ها نیز یکی از مشکلات است. بیش از ۱۰ واحد گردشگری در استان تملک شده‌اند که نباید با تملک این واحدها به مستهلک‌تر شدن آنها کمک کنیم.

کیانپور با بیان اینکه وضعیت بیکاری لرستان از حد بحرانی گذشته است، اظهار کرد: دلیل عدم پرداخت وام اشتغالزایی به روستاییان استان چیست و چرا بانک‌ها در این خصوص با استان همکاری ندارند؟

وی عنوان کرد: اگر می‌خواهید لرستان دو قدم به جلو برود معافیت مالیاتی و تسهیلات با نرخ ویژه در اختیار استان قرار گیرد. باید مشوق برای سرمایه‌گذاری در لرستان در نظر گرفته شود و گرنه در شهرهای دیگر سرمایه‌گذاری می‌کنند.

بانک‌های خصوصی پول لرستان را جمع می‌کنند و در استان‌های دیگر هزینه می‌کنند.  97/4/31

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.